• Weten jullie het al van 2012?
    Ik vindt het best wel een creepy idee maar volgens mij gaat er geen reet gebeuren xD

    (Dan vergaat de wereld ofzow..)

    Ahnee, dan haal ik mijn rijbewijs niet meer : (


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik merk vanzelf dat ik er op een dag niet meer ben. Of juist niet natuurlijk.. (x
    In ieder geval geloof ik niet in al die voorspellings shit. ;D


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    ?? o_o

    Ja, want de computers waren niet geprogrammeerd dat ze de datum van 1999 naar 2000 konden veranderen, dus dacht iedereen dat die computers gingen doorslaan. :Y)

    UseSomebody schreef:
    jah, in 2000 ging de wereld ook vergaan and guess what: we're still here -_- ^^
    Dan zijn we daar hoogstwaarschijnlijk gewoon doorheen geslapen denk je ook niet?:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Gaat de wereld weer vergaan?? Jongetjes toch, hoeveel keer dat ze dat nog niet gezegd hebben!

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, want de computers waren niet geprogrammeerd dat ze de datum van 1999 naar 2000 konden veranderen, dus dacht iedereen dat die computers gingen doorslaan. :Y)

    Maar uiteindelijk deden ze dat wel?! Lol. :)

    Tja, ik ga in afrika in een bunker wonen :Y)


    Your Butt is Mine!

    Mijn oom gelooft er heilig in en heeft allemaal boeken vol met voorspellingen. En het gekke is. Ze zijn tot nu toe allemaal uit gekomen. Hij zegt ook dat er nu al tekens zijn dat de wereld echt zou vergaan. Ik heb geen idee. We zien het op 12 december 2012 wel.


    Music is the new sex

    Was de preciese datum niet 21-12-2012?
    Drie dagen voor de verjaardag van Jezus?


    You'll never dream alone. <3

    Haha, ik geloof er niets van. ;D


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Ze hebben al zovaak verspeld dat de aarde op die en die datum zou vergaan, maar die datums zijn al voorbij gegaan en de aarde is er nog.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Maar uiteindelijk deden ze dat wel?! Lol. :)

    Ja. _O_

    Rewritable schreef:
    Haha, ik geloof er niets van. ;D

    Ik wel, sukkkaaah :D Hahanee, grapje :Y)

    Nou, ik geloof niet dat de wereld gaat vergaan op die datum. Maar het einde is wel nabij. Kom op, het klimaat veranderd. Ijskappen smelten, er gaan orkanen naar België komen.
    En om eerlijk te zijn wil ik het meemaken als de wereld vergaat.

    xRapunzel schreef:
    Nou, ik geloof niet dat de wereld gaat vergaan op die datum. Maar het einde is wel nabij. Kom op, het klimaat veranderd. Ijskappen smelten, er gaan orkanen naar België komen.
    En om eerlijk te zijn wil ik het meemaken als de wereld vergaat.

    Ja, ik wil erbij zijn. _O_