CKV , foto's maken van maskers, na kwartier vrij. 3 kwartier wachten.. wiskunde, bord schoongemaakt, Engels.. mens komt niet opdagen, NO.. verpeste mijn hele focking dag ==*
eerst kreeg mn BF ruzie met mn Voormalige BF.. waar we eigenlijk al maanden ruzie meehebben de hele klas minus 1 haat mijn voormalige BF.. dus wou de klas haar klappen.. maar mijn eerlijke BF word boos op hun neemt vBF in bescherming.. maakt ruzie met half de klas voor dat (... kind, terwijl ze éindelijk eens geaccepteerd werd) en ik haat vBF niet maar mag haar ook niet.. maar ik werd ook eindelijk eens gerespecteerd and guess what? weg depressie! en nu ben ik dus bang dat het weer terug komt omdat ík altijd geassoceerd wordt met mn vriendinnen, ga ik met een TH fan om? ben ik dat ook ==* ga ik met een 'emo' om? ben ik dat ook.. en ik haat al die fuckin stylen! waarom? niemand is hetzelfde, dus eigenlijk heeft iedereen een eigen styl. En ik voel me nu dus klote omdat ik weet dat ik nu minder met mn BF (en vBF omga) omdat ik gewoon niet bij vBF wil zijn. ik respecteer de eerlijkheid van mn BF maar mensen maken er misbruik van en ze wordt er ook zelf de dupe van.. ik kan daar echt slecht tegen. mn BF wil bijv. nooit roddelen omdat ze ook niet wilt dat erover haar geroddelt wordt. Maar mensen doen dat tochwel en daarbij af en toe wil ik gewoon echt mijn woede kwijt (roddelen werkt echt goed ;]) en dan draait zij zich gewoon om met 'ik wil het niet horen' en dan loop ik chagerijnig weg omdat ik nog steeds met die irritatie zit.. en daarbij moet ik even heel eerlijk zeggen dat ik het vreemd vind dat ze zo 'eerlijk' is, want geloof me ze is echt geen engeltje en dat hoeft ook helemaal niet maar roddelen kan ook enorm verlichtend zijn..
En ik zit hier een heel verhaal te typen en ondertussen sta ik weer bol van de irritatie van deze dag ==* (sorry als ik straks chagerijnig doe :x)
En sorry van de vreselijke schrijfwijze^^.
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT