• Ik kocht gister een tas in Rotterdam. In een klein aziatisch winkeltje achter het 'Westin hotel' waar ik beide trouwens helemaal verliefd op ben :').

    Maar dus die tas. Ik vond hem heel erg stoer. Gewoon een groene (legerkleur) tas met daarop het hoofd van een of andere regeringsleider. Dus ik kom daar vandaag mee thuis. Kom ik erachter, dat die dude die op de tas is, zowat de aziatische Hitler is. o,O


    Wie du mir, so ich dir.

    Oo'
    Wtf? Wie is het dan?


    No growth of the heart is ever a waste

    De Aziatsche Hitler? 0o
    Zijn er nu twee Hitlers of zo?


    You'll never dream alone. <3

    Mao Zedong o,O Die dude is echt eng!

    @ KikaRareShite, bij wijze van. Hij had een beetje de zelfde kenmerkende eigenschappen denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Is dit hem?! Oo
    Die vent is eng. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Ik neem aan dat je daar niet meer mee gaat lopen, right? o.o


    ok

    Dat weet ik dus niet .. Want ik vind de tas zelf heel erg mooi. Maar ik bedoel hoeveel mensen zullen helemaal over de rooie gaan als ik met een tas van Hitler rond ga lopen, in feite het zelfde. >.< Dus.. ik weet niet. Dadelijk word ik in elkaar geslagen door een groep japaners, dan heb ik wel een probleem ofzo :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Dat weet ik dus niet .. Want ik vind de tas zelf heel erg mooi. Maar ik bedoel hoeveel mensen zullen helemaal over de rooie gaan als ik met een tas van Hitler rond ga lopen, in feite het zelfde. >.< Dus.. ik weet niet. Dadelijk word ik in elkaar geslagen door een groep japaners, dan heb ik wel een probleem ofzo :Y)
    Japanners zullen je juist niet in elkaar slaan;]. Maar ik denk wel dat je ruzie met mensen zal gaan krijgen, als je met dat ding gaat lopen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    KirstenSnaps schreef:
    Dat weet ik dus niet .. Want ik vind de tas zelf heel erg mooi. Maar ik bedoel hoeveel mensen zullen helemaal over de rooie gaan als ik met een tas van Hitler rond ga lopen, in feite het zelfde. >.< Dus.. ik weet niet. Dadelijk word ik in elkaar geslagen door een groep japaners, dan heb ik wel een probleem ofzo :Y)

    Ik snap je punt. :'D
    Toen je hem had gekocht, zag je natuurlijk zelf niet meteen dat dat Mao Zedong was. Dus ik denk niet dat veel mensen hem überhaupt kennen. En ookal, in elkaar geslagen word je niet, hoor. Ze kunnen je hoogstens vies aankijken, maar ja, care?
    Ik kende hem in ieder geval niet. :'D


    ok

    Omyfakkinggawd, heb jij weer hoor. :'D

    Luister goed naar ome Daaf zun raad
    Want ik reed voor je op een driewieler dus listen carefully
    Draag hem toch, we leven in een land waar er recht is op vrije meningsuiting(heeft hier nu nix mee te maken) maar je houdt toch dingen die je zelf wil en who cares dat die mislukte chinees erop staat, bijna niemand kent hem en de mensen die hem wel kennen, zullen uit je buurt blijven
    Ben je ook ineens van een pak weirdoows af :D

    Ik zie wel vaker mensen met spullen daarvan :']


    Mew <3

    Haha, Cameron Diaz heeft er ook een tas van, maar dan gewoon met sterretjes en één van de favoriete teksten van die Mao Zedong, en die droeg ze dan in Peru. o-o

    Heel erg slim, Kirst. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Haha stom stom stom. Maar ja. Nou die tas lijkt me erg leuk (uhum) Sorry ben vandaag er niet helemaal bij met mijn koppie. Sorry :(

    HAAHHAHAHAHAHAA XDDDD
    dat is zeker dat dictator van China? Omg XD hahaha XD
    Geeft niet joh, die hangt ook bij mij in het geschiedenis lokaal :P


    Life is hard and then we die