• Okay in het begin van het schooljaar deed mijn mentor soms best vaag tegen me (ze is marokkaans)... Mijn klas zit vol met allochtonen en ik en 1 jongen zijn de enige nederlanders e_O. dus naja dat gaat maanden door dat vage gedrag en vandaag ook. Ik ben over naar de 4de klas YAAAAAY. Okay ik ben daar heel blij om enzo. dus ik moest vandaag een formuliertje inleveren om een toets op te halen.. dus ik werd naar me mentor geroepen en dat wijf valt me fucking aan. ze begint tegen me boos te doen dat ik me niet inzet voor economie terwijl ik me dood studeer eraan. dus ik wil er tegen in gaan kijkt ze me fucking vuil aan (niets nieuws) en rateld ze maar door over economie. Ik kon helemaal niets zeggen enzo en ze deed best boos tegen me en ik weet hoe ik ben Like als ik vals beschuldigt word dan maak je me heel er pissed dus ik me nog inhouden enzo. dus ik loop weg roept ze iemand anders doet ze wel gewoon normaal en lacht ze met diegenen Like WTF.. sorry hoor maar als dat nou niet discriminatie is dan hoor ik thuis in een gekkenhuis.


    I build a house for your bones!

    Ga anders naar de derectie? (krul)

    xMAGNIFICENT schreef:
    Ga anders naar de derectie? (krul)


    Mijn school is heel slap daarover.. We hebben alleens een klacht in gediend over een docent die kinderen uitschold maar er werd niets aan gedaan e_O


    I build a house for your bones!

    ga naar jeoiders


    We can only learn to love by loving.

    OMGWutAGeek schreef:
    (...)

    Mijn school is heel slap daarover.. We hebben alleens een klacht in gediend over een docent die kinderen uitschold maar er werd niets aan gedaan e_O

    o.o
    Dan vind ik dat echt wel dom/raar van de derectie ;x

    Fighter schreef:
    ga naar jeoiders


    ben ik net gegaan, Me ma zegt dat ik der moet negeren XDD


    I build a house for your bones!

    Hopen dat je haar volgend jaar niet hebt..


    I clicked my heels and wished for you.

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    o.o
    Dan vind ik dat echt wel dom/raar van de derectie ;x


    Uhu, vind ik dus ook..


    I build a house for your bones!

    xBiteMe schreef:
    Hopen dat je haar volgend jaar niet hebt..


    waarschijnlijk krijg ik der dus wel =(....


    I build a house for your bones!

    OMGWutAGeek schreef:
    (...)

    Mijn school is heel slap daarover.. We hebben alleens een klacht in gediend over een docent die kinderen uitschold maar er werd niets aan gedaan e_O


    bekend verhaal, ze verdedigen altijd de leraren.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT