• hoi ik heb net zwarte kleurshampoo gekocht na 24wasbeurten eruit.
    Maar ik heb donkerbruin haar met blondgeverfde coupesoleil erin. En nu wil ik mijn haar voor een tijdje zwart. Maar heeft iemand ervaring ermee gaat het er echt na 24 wasbeurten helemaal uit of blijft het erin zitten??

    nope het vervaagt alleen.
    het moet er helemaal uitgroeien

    [heeft vriendinnen gehad die dat hebbben gedaan]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja ik het blijft er best wel lang inzitten en het verkleurt niet door de zon tenminste niet bij mij.... maar ik heb ook heel donker bruin haar van mij zelf ik had het toen zwart gedaan omdat mij haarkleur van zichzelf mooier word vind men ma. maar het blijft er best wel lang inzitten


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Immortal schreef:
    nope het vervaagt alleen.
    het moet er helemaal uitgroeien

    [heeft vriendinnen gehad die dat hebbben gedaan]
    okey thnx ;o

    Immortal schreef:
    nope het vervaagt alleen.
    het moet er helemaal uitgroeien

    [heeft vriendinnen gehad die dat hebbben gedaan]


    ja precies selfde, vriendin dagt ook, gaat er zoo weer uit ,, neej hoor, naa pas 3 kwart jaar is et er beetje uit, en dan siet et er little grijs uit selfs of heel dun dof ja, nou ik sou et in iedergeval niet doen


    --

    Mish schreef:
    (...)

    ja precies selfde, vriendin dagt ook, gaat er zoo weer uit ,, neej hoor, naa pas 3 kwart jaar is et er beetje uit, en dan siet et er little grijs uit selfs of heel dun dof ja, nou ik sou et in iedergeval niet doen
    omg snel terug brengen dan maar dat pakje :L ik hoef zulk haar egt niet hoowr :']

    zoals immortal(?) zegt: het vervaagd alleen maar, ik heb het nu al 3 maanden in mijn haar en het is er nog niet uit, enkel vervaagd :'D


    -

    Pufash schreef:
    zoals immortal(?) zegt: het vervaagd alleen maar, ik heb het nu al 3 maanden in mijn haar en het is er nog niet uit, enkel vervaagd :'D
    wat voor een merk was het als ik vragen mag?

    ik had blond en ik ben naar zwart gegaan dat krijg je der ni uit x'D
    ik heb een heel ontkleuringproces moete doen voor dat ik trug blond was x)


    Magic never ends.

    Nee, ik laat da altij kleure bij de kapper. Ik vertrouw die producten voor geen haar. Letterlijk voor geen háár.


    Got up on the wrong side of life today

    Poppy schreef:
    (...) wat voor een merk was het als ik vragen mag?


    garnier, denk ik.


    -