• EN IT HURTS.

    vanmiddag ging ik zwemmen met shcool en had me dus niet zo goed ingesmeerd als ik dacht. en nu heb ik pijn. iemand ideetjes zodat de pijn minder word ?


    We can only learn to love by loving.

    Komkommer op je verbrande plek leggen! :Y)

    Helpt volgens mijn tante,.. ik weeet het niet zo goed, zelf. Want ik ben niet zo vaak verbrand...

    Wat heb ik een geluk dat ik niet kan verbrand worden. [=


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    Wat heb ik een geluk dat ik niet kan verbrand worden. [=
    hoezo niet?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)hoezo niet?

    Ik weet niet, ik kan gewoon niet verbranden.
    Gewoon huidtype. ^^


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Ik weet niet, ik kan gewoon niet verbranden.
    Gewoon huidtype. ^^
    iedereen kan verbranden als je heel lang in een te sterke zon zit


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik verbrand ook echt bijna nooit en dat terwijl ik me never insmeer met van die smeermiddeltjes.


    Tanya is de beste.

    SleepingSun schreef:
    (...)iedereen kan verbranden als je heel lang in een te sterke zon zit

    Ik zit echt abnormaal veel in de zon. En ben nog nooit verbrand geweest terwijl mijn bf's altijd rood thuis komen. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Aftersun. En niet zo zuinig ook (baby)
    Heb ik even mazzel dat ik praktisch nooit verbrand, muahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Ik zit echt abnormaal veel in de zon. En ben nog nooit verbrand geweest terwijl mijn bf's altijd rood thuis komen. Ö

    Had ik ook eens. Ik was op een eiland bij Turkije (Gokceada) en daar was het 40 graden, geen wolkje aan de lucht. We zaten ongeveer 3/4 uur in zee en er was geen enkele beschutting. De dag erna was ik abnormaal bruin, maar geen rood vlekje te zien :']
    -Aziatisch huidtype-


    No growth of the heart is ever a waste

    ik verbrand ook elk jaar heel erg op mn rug (en de rest van nm lichaam ook..) wat bij mij altijd goed helpt is komkommerschijfjes op je rug leggen. als mijn moeder vroeger verbrand was ging mn oma haar altijd insmeren met karne melk maar dat deed best pijn.. ook koud douchen helpt goed (ook al ist niet leuk.. douchen onder 29 graden :S)
    sterkte! ;)


    She said: I gotta find out for myself

    komkommerschijfjes erop legguh!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Afther sun en komkommer schijfjes op je rug leggen. [/heeft dat ook eens gedaan.]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga straks wss naar het strand. maar heb eigenlijk geen zin om me in te smeren;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Had ik ook eens. Ik was op een eiland bij Turkije (Gokceada) en daar was het 40 graden, geen wolkje aan de lucht. We zaten ongeveer 3/4 uur in zee en er was geen enkele beschutting. De dag erna was ik abnormaal bruin, maar geen rood vlekje te zien :']
    -Aziatisch huidtype-

    Ja, ik ben ook een Aziatisch huidtype. ^^
    Ik kan alleen maar verbruinen, maar niet verbranden. (= Mijn hele familie -de kant van mijn mama toch- kan niet verbranden. Alleen mijn zusje, broertje en de familie van mijn vaders kant. :Y)


    You'll never dream alone. <3