• Brad Pitt, die al een scheiding achter de rug heeft en zes kinderen heeft met Angelina Jolie, voelde zich tijdens het Film Festival in Cannes blijkbaar geroepen om Robert Pattinson (23) enkele relatietips te geven.

    De 45-jarige Brad vertelde Robert hoe hij het beste zijn relatie met collega-actrice Kristen Stewart (19) geheim kan houden. Blijkbaar is het Waldorf-Astoria Hotel in New York de beste plaats om een affaire te hebben en het niet uit te laten komen.

    Kristen zou binnenkort van plan zijn om haar huidige vriend Michael Angarano te dumpen voor knappe Robert. De 'Twilight'- acteur heeft haar nog tot de zomer gegeven om een beslissing te nemen. Hij wil niet aan het lijntje gehouden worden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik mag Kristen niet >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dood aan Kirsten.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Dood aan Kirsten.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet niet, maar vind ze niet echt passen. En niet omdat ik haat heb aan Kirsten fso. Ze past veel beter bij Michael.


    What you see, is what you get.

    Derilium schreef:
    Ik weet niet, maar vind ze niet echt passen. En niet omdat ik haat heb aan Kirsten fso. Ze past veel beter bij Michael.

    Zelfde hier.


    The soul needs autumn.

    Dat vind ik eigenlijk best erg voor haar vriend Ö

    Maarja, mij boeit het niet wat ze doet. Ze doet maar xd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Brad Pitt... is die zelf niet enige malen vreemdgegaan?
    God, die hollywoodgasten zinken dieper en dieper.
    I fuckin mean it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Want Brad Pitt zijn relaties zijn ook zo geweldig goed. :X

    Ach, het is hun leven, wat hebben wij daar nu over te zeggen.

    Prodigy schreef:
    Ach, het is hun leven, wat hebben wij daar nu over te zeggen.

    Helemaal mee eens!
    Ik hou van Kristen want ze acteert goed! Ik ken dr niet persoonlijk dus ik kan dr alvast niet haten. Ik vind het heel erg leuk voor de twee moest dit echt waar zijn dat ze een koppel zouden vormen.


    Let's do this poo

    Waarom zou iedereen Kristen haten, terwijl je haar niet in het echt kent? :S


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahaha, wat hou ik toch van die pure roddels en dingen. Laat hun gewoon hun eigen leven leiden en ze zullen het wel officieel melden ofzo, denk ik altijd.


    Tanya is de beste.

    Waarom heeft iedereen een Kristen-haat? Ö
    Ik vind haar wel iets hebben, hoor. ^^


    You'll never dream alone. <3

    Ehm, is dit echt waar? Of is dit een roddel? oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Is het uit met Brad Pitt en Angelina Jolie?
    Ja, sorry. Dat boeit me meer. 8D


    ok