• Ik zit nu in havo 2, maar ik ga niet over waarschijnlijk (eigenlijk is dat 95% zeker). Nu moet ik kiezen tussen dit jaar overdoen of doorgaan met vmbo tl3. Dus een niveau afzakken. Ik weet niet echt wat ik wil enzo. Mijn oude bf zit op die school waar ik heen ga als ik naar vmbo3 ga, en ik denk dat ik dan bij haar in de klas kom. We zijn nogal raar uit elkaar gegroeid zegmaar. Er zitten meer kinderen uit het dorp waar ik woon op die locatie en die mag ik niet.

    Wat zouden jullie doen, havo2 opnieuw of naar vmbo tl3? Ik heb zelf geen vertrouwen in het feit dat de havo me lukt, maar mijn docenten denken van wel..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm, moeilijk. Ikzelf zou voor vmbo3 zijn gegaan, omdat je dan met leefdtijds genoten in de klas komt te zitten, maar ja.

    Denk je dat het beter gaat als je het over doet?
    Als je het gewoon niet kan,kan je het niet. Proberen kan altijd,maar als daarna in het midden van het jaar weer zakt is dat toch alleen verspilde tijd.
    Ik zou TL doen :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je moet slim kiezen en niet naar vmbo tl3 gaan, gewoon omdat je vriendin dan bij je in de klas zou zitten. Want als je het daarom doet, krijg je er misschien spijt van later.
    Ik weet niet, als je echt denkt dat je havo niet haalt, zou ik naar vmbo tl3 gaan (:


    -

    Ik kan je niet helpen hierbij, I'm sorry. Maar ik kan echt nog steeeeeeeeeeds niet aan die Nederlandse systemen aan uit. :Y)


    Tanya is de beste.

    dat is lastig. Ik zou zakken. Naar vmbo3. Dan kan je altijd nog omhoog komen! :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou zelf denk Havo 2 overdoen, ook al zou ik dan ouder zijn dan de rest, ik zou wel meer mogelijkheden hebben later:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou je kan gewoon TL kiezen.
    Want na je TL examen, kan je weer havo gaan doen als je wilt :) Succes!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik zou het jaar overdoen. Dan maar een jaar langer school. Maar als je afstroomt is dat echt doodszonde.


    Music is the new sex

    ik zou denk ik havo2 doen. maar dat ben ik hè, jij moet nog altijd zelf beslissen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou het overdoen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    omlaag gaan is makkelijker dan omhoog gaan
    ik zou gewoon dubleren. lukt het dan niet ga dan naar TL


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou vmbo tl3 gaan doen. Wat Rick zegt, dan kan je na de examens altijd nog naar havo. En kom je zowieso met leeftijdsgenoten in de klas.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Broadway schreef:
    Hmm, moeilijk. Ikzelf zou voor vmbo3 zijn gegaan, omdat je dan met leefdtijds genoten in de klas komt te zitten, maar ja.


    None but ourselves can free our minds.

    Dit is een moeilijke. Ik denk, dat ik een niveau zou afzakken. Als je de Havo niet haalt, is het toch zonde om op je tenen te lopen? Het jaar overdoen lijkt me dodelijk saaaai. En als je de Havo aankan, zoals je leraren zeggen, dan kun je altijd nog opstromen, of als je je examens hebt gehaalt, naar Havo 4 en 5 gaan. Maar dat duurt langer dan blijven zitten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb gekozen voor vmbo3. Ik wou het jaar niet overdoen. bedankt voor de hulp.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'