• ik wou mijn haar late knippe, heb ik late doen. dik 10 centimeter te kort. ik akn er fucking niets meer eme. ik wou het tot me kin... noue c ht omg, hoe kort ik kan alleen een clipje in. ik word gek hier >< stomme kapper >< als ik zeg tot me kin, en achter tot het laagste gedeelte van mijn nek. waarom doet ze het dan, net neit in mijn nek en bij mijn ogen? ik ga dood hier van boosheid. ehct die mensen luistere ook nooit. >< wat kan ik doen?

    Pet? Muts? Gel? Gaan klagen? Het accepteren? Haarband?
    Idunno. :X

    Mutsen dragen? Extensions? Kappers aanklagen? Maar veel sterkte met je coupe, ik had hetzelfde.


    You move me ......... Kurt

    Euh... foto? Dan kunnen we beter oordelen : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Extensions :Y)
    Mischien moet je gewoon accepteren dat het niet altijd goed kan gaan!Gebeurt ook vaak bij mij.
    Doe gewoon knipje/strikje in je haar stijl het of klooi er met olie in en dan komt `t wel goed :')


    .

    Exstentions ;D Nee, mijn kapper zou zoiets noooooit doen -kut, ik moet daarover ophouden-
    Hmm wat kan je doen, kan je er echt niets meer mee doen? Arm ding, ik zou het eigenlijk niet weten. Maak anders eens een foto en zet 'm op Q, hebben we een overzicht van je haar.

    Mutsen/petten dragen? Extensions?

    kan geen foto maken. maar alleen mijn pony kan naar links verder is het te kort. er hoort een staart in te kunnen. nou dat kan totaaaaaaaaalll niet --' en ik heb geen geld voor extensions :X en clipjes enzo doe ik wel, maar uhm.. ik kan zeg maar niet een pet op doen. wnat naja das verbode op school en zo en het gaat em erom dat ik zo uitgelache word. zeker als ze dit zien. ik ga nog gille =( en naja, kapper aanklage, bereik je niet mee, maar ik ga er ook niet weer heen. eerst dacht ik, aj die gedachte verandert wel als ik er zelf aan zit. amar ikd eed dat en ik kon echt niets. totaal niets. >< terwijld at wel meost en arrrggg

    Verder leven?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar dude, het groeit wel weer aan. Zo heb je ook eens iets nieuws gehad (lol)

    ja ovewr 6 jaar heb ik weer goed haar ><

    Extensions :}
    Of eeen pruik :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    euhm... pet op ofzo.. k weet t ook niet. ik ben zelf ook net naar de kapper geweest en zei 'haal er maar af wat nodig is' en ik had t nog mooi in laagjes.. heeft die kapper t zo geknipt dat nu bijna alles op 1 lengte is en veel te kort.. -.- ik weet wat je door maakt


    She said: I gotta find out for myself

    zes jaar is toch ietwat overdreven?

    mss. maar het had toch echt neit zo kort meote worde

    Conspiracy schreef:
    zes jaar is toch ietwat overdreven?

    Kan wel Anneliezel<3. Bij sommige mensen groeit het haar langzamer dan andere mensen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.