• Vandaag het laatste exaam gehad[Jeuj ^^ Ook al denk ik dat ik toch wel een paar buizen zal hebben op sommige vakken]. Maar oke,we hadden vandaag bij het exaam ook luisteroefening. Dus zet de leerkracht de cd op. Is de stem daarop echt puur hollands. Serieus,niemand heeft er iets van verstaan,iedereen zat echt met een domme kop naar die cdspeler te gapen. (:'

    Met een dialect ofzo? Want zo moeilijk is Nederlands niet te verstaan, hoor. :>


    Reik niet naar de hemel, haal 'm naar je toe.

    Een nederlands luistertoets, ga weg! Dat wil ik ook.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Seventeen schreef:
    Met een dialect ofzo? Want zo moeilijk is Nederlands niet te verstaan, hoor. :>

    Ik weet het niet,maar het was echt hollands,en niet echt verstaanbaar :') zeker als ze dan nog eens om de 5 zinnen met het woordje "euh" kwam. :'D

    Dat zijn echt k*t luister oef .Hebben wij vorig examen van engels gehad .Waren zo heel oude mensen en in een engels dialect. Bijna niemand heeft er iets van kunnen verstaan!


    For once I want to be the car crash.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik weet het niet,maar het was echt hollands,en niet echt verstaanbaar :') zeker als ze dan nog eens om de 5 zinnen met het woordje "euh" kwam. :'D

    Dat is logisch, ik had laatst een engels luistertoets, en ik hoorde alleen maar blabla, zo snel praten die mensen. Gelukkig had je maar 2 keuzes, en ben ik goed in gokken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ghehe :')


    I don't need words to feel those lips.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Dat is logisch, ik had laatst een engels luistertoets, en ik hoorde alleen maar blabla, zo snel praten die mensen. Gelukkig had je maar 2 keuzes, en ben ik goed in gokken.

    Dan had jij nog geluk dat je 2 keusens had. Ik had er 17 ofso die dan nog eens op de juiste plaats moesten.(:'

    whahah lol xD
    wij zouden allemaal strijk liggen in ons klas als we plots hollands zouden horen dan en weddn dat dan meer dan de helft die zou na-apen na de les? xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    whahah lol xD
    wij zouden allemaal strijk liggen in ons klas als we plots hollands zouden horen dan en weddn dat dan meer dan de helft die zou na-apen na de les? xD

    Iedereen was eigenlijk te moe om te lachen. Er was maar ene wakker,en die was inderdaad aan het lachen.