• Meestal als er iets ergs gebeurd, en ik zit beneden met mijn mam en broer enzo erbij, bijt ik de tranen weg. En snachts lig ik wakker omdat ik niet kan slapen en ik eigelijk wil huilen omdat ik alles eruit wil maar dan gaat da ni.
    Mss iemand een idee om dat rotgevoel weg te krijgen?
    Bv. Toen ik er achter kwam dat mijn ex me allang niet meer leuk vond, terwijl ik hem nu nog steeds leuk vind, ik kwam daar achter rond 7 uur, ik zat aan mijn laptop, ik bijt de tranen weg en die week lag ik elke nacht wakker met een kut gevoel enzo.
    Ik heb da gevoel nu nog elke dag maar ik kan terug slapen


    Don't walk away and leave without a reason.

    Je moet er veel over praten(je kn mij wel een pb'tje sturn hoor;)), kan soms deugd doen.
    & meid het is je ex..het kan moeilijk zijn maar je moet hem proberen te vergeten,hoe graag je hem ook ziet.
    *Ga ook veel weg met vrienden, dat kan mss je gedachten verzetten, & als ze op de hoogte zijn van dit gaan ze nog meer hun best doen opdat je je amuseert
    *ga zeker niet in een hoekj zitten..heel even mss maar niet de hele dag want dat geeft je een ziek gevoel
    *slaag geeeeeeen maaltijden ofzo over omat je geen hongergevoel hebt door dat (geloof me da doe je echt beter niet ik heb het 1x gedaan damn was doodziek die avond)
    *eet fruit , wnt dat geef je energie en dan sta je ook sterker
    *als je wil huilen, huil dan even en schrijf ondertussn je gevoelens of een gedichtj ofzo op papier, als het van je afgeschreven is voel je je vast beter(K)
    * Je moet weten dat er veel jongens zijn, & je de juiste nog wel zult vinden;)
    *oh en als er iets ergs gebeurd is het normaal dat je de neiging hebt om te wenen hoor, en soms kunnen tranen deugd doenx)

    Wow lang berichtje van me o_O
    Nou ik hoop dat je er iets mee bent(K)
    Sterkte!
    XxtomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Je moet er veel over praten(je kn mij wel een pb'tje sturn hoor;)), kan soms deugd doen.
    & meid het is je ex..het kan moeilijk zijn maar je moet hem proberen te vergeten,hoe graag je hem ook ziet.
    *Ga ook veel weg met vrienden, dat kan mss je gedachten verzetten, & als ze op de hoogte zijn van dit gaan ze nog meer hun best doen opdat je je amuseert
    *ga zeker niet in een hoekj zitten..heel even mss maar niet de hele dag want dat geeft je een ziek gevoel
    *slaag geeeeeeen maaltijden ofzo over omat je geen hongergevoel hebt door dat (geloof me da doe je echt beter niet ik heb het 1x gedaan damn was doodziek die avond)
    *eet fruit , wnt dat geef je energie en dan sta je ook sterker
    *als je wil huilen, huil dan even en schrijf ondertussn je gevoelens of een gedichtj ofzo op papier, als het van je afgeschreven is voel je je vast beter(K)
    * Je moet weten dat er veel jongens zijn, & je de juiste nog wel zult vinden;)
    *oh en als er iets ergs gebeurd is het normaal dat je de neiging hebt om te wenen hoor, en soms kunnen tranen deugd doenx)

    Wow lang berichtje van me o_O
    Nou ik hoop dat je er iets mee bent(K)
    Sterkte!
    XxtomfreakskexxX


    Dankje, :D
    Ik heb het geprobeerd van me af te schrijven
    Mss wil je lezen?
    Ik ga vanmiddag weg met vrienden, zal je raad proberen op te volgen
    Why aren't you immortal
    Het heeft er niet echt iets mee te maken
    maar toch


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    (...)

    Dankje, :D
    Ik heb het geprobeerd van me af te schrijven
    Mss wil je lezen?
    Ik ga vanmiddag weg met vrienden, zal je raad proberen op te volgen
    Why aren't you immortal
    Het heeft er niet echt iets mee te maken
    maar toch

    bitte schöne;)
    and sure I'll read it Xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb soms ook wel, maar ik lig eerder gewoon altijd wakker omdat ik écht huil.
    En huilen helpt niet altijd ;S mij doet het alleen slechter voelen.
    Je moet wat zoeken dat je op lucht en er met mense over praten.


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Huilen is echt de beste optie. Als je niet wil huilen met je broer en moeder erbij, huil dan in je eentje 's nachts. Geloof me, het lucht echt op.
    Ikzelf huil ook nooit. Ik heb dus echt een rotperiode meegemaakt waarin ik haast iedere dag moest huilen. Die tranen beet ik ook weg, maar op een bepaald moment moest het er allemaal uit. Ik heb toen ook echt héél veel gehuild. Het hielp echt. Toen ik alles kwijt was, zag ik alles op een gegeven moment weer een beetje zitten. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval kan zijn.
    Sterkte!


    Reik niet naar de hemel, haal 'm naar je toe.

    Neuh ö


    I don't need words to feel those lips.

    Gewoon huilen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.