• Zeiktopic nr. 238914.
    Maar dit is meer een uitlachtopic X:
    Ok.
    Daar komt ie.
    Ben je er klaar voor?
    Mooi!
    Ik vind de spellen als guitarhero, jamlegend, en al die andere 'speel gitaar' spellen zó vreselijk irritant o.O
    Nouja, dan niet echt de spellen, maar meer een aantal mensen die ze spelen. Ik bedoel, kom op. Hoe veel mensen zijn er wel niet pro in guitar hero die dan meteen denken dat ze geweldig gitaar kunnen spelen? Juist, héél veel. En laat me je iets vertellen: Ze kunnen er nog minder dan niks, nada, noppes van.
    Ik ken een gast die dat dus ook dacht. Dat wou ik wel eens zien. Ik geef hem mijn gitaar, 'speel maar eens het eM akkoord'. Like, het simpelste akkoord dat je je kan bedenken.
    My ears were bleeding. Serieus, zo vals speelde ik het niet eens toen ik net mijn gitaar had :')
    Maarja, ik zal me wel weer aanstellen ofzo.
    Maar toch blijft dit plaatje geniaal.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uhm ja, zulke mensen zijn er. Net zoals pestkoppen.
    Niks aan te doen, en negeren die meute.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    haha xd
    En volgens mij stel je je niet aan x]

    Loveee aan jamlegendxd

    (A)

    Oeee, dat plaatje is echt vet cool. Hihi.
    Ik speel ook Guitar Hero. :X
    Maar ik heb ook een echt gitaar en dat kan ik dus niet, haha. Terwijl ik wél goed ben ik Guitar Hero. Eigendunk. (nerd)


    hoi, jij bent leuk.

    OEH! Ik speel Jamlegend, ik ben een legend! 8D Nee, je hebt gelijk. Laatst ook weer zo'n kutjoch met zijn Guitarhero: "Ik ben pro daarop, dus een normale gitaar kan ik ook wel aan!" Ik heb hem er geen gegeven, ik verspil geen snaren.


    You move me ......... Kurt

    Guitar Hero is ook niet gebaseerd op het echte werk. Dat heeft een gitaarspeler mij ook verteld. Toen ik het hem liet doen wist hij eerst niet waar hij aan toe was, maar hij kreeg het wel snel onder de knie omdat hij een goed gevoel voor ritme heeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    het is 1 dag leuk en dan word ik er gek van. :'D


    AAP

    Ik heb Guitar Hero, maar ben beter in écht gitaar spelen. :')

    die spelletjes zijn loik D:
    En no offence, maar t lijkt nu ook alsof jij opschept over jou gitaarspel, dus negeer die mensen maar gewoon, laat ze lekker..
    ik kan ook voor geen hol gitaar spelen, en ik WEETgeeneens een akkoord.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Aurelia schreef:
    Guitar Hero is ook niet gebaseerd op het echte werk. Dat heeft een gitaarspeler mij ook verteld. Toen ik het hem liet doen wist hij eerst niet waar hij aan toe was, maar hij kreeg het wel snel onder de knie omdat hij een goed gevoel voor ritme heeft.

    Klopt. Heb ik eigenlijk hetzelfde. Het is makkelijker omdat gitaristen de soorten melodieen als in riffs enz. gewend zijn. En het is idd niet gebaseerd op 'het echte werk'. Bij guitar hero heb je én maar 5 knopjes, én je hoeft je vingers nooit in de knoop te leggen/half te breken. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LotteLampje schreef:
    die spelletjes zijn loik D:
    En no offence, maar t lijkt nu ook alsof jij opschept over jou gitaarspel, dus negeer die mensen maar gewoon, laat ze lekker..
    ik kan ook voor geen hol gitaar spelen, en ik WEETgeeneens een akkoord.. x'D

    Waarin lees jij dan dat ik opschep? o.O
    En ik kan ze niet negeren. Want het is zo irritant ><'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Waarin lees jij dan dat ik opschep? o.O
    En ik kan ze niet negeren. Want het is zo irritant ><'

    Ik ken een gast die dat dus ook dacht. Dat wou ik wel eens zien. Ik geef hem mijn gitaar, 'speel maar eens het eM akkoord'. Like, het simpelste akkoord dat je je kan bedenken.
    en dan.. dat je oren bloeden bladiblah x'D
    want like. bij guitar hero heb je ook geen akkoorden, dus waarom zou je die dan moeten kennen enzo? maar er stond no offence. dus was niet lullig hoor ^^
    tjaa. dan heb jij een probleem i guess


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ik ken een gast die dat dus ook dacht. Dat wou ik wel eens zien. Ik geef hem mijn gitaar, 'speel maar eens het eM akkoord'. Like, het simpelste akkoord dat je je kan bedenken.
    en dan.. dat je oren bloeden bladiblah x'D
    want like. bij guitar hero heb je ook geen akkoorden, dus waarom zou je die dan moeten kennen enzo? maar er stond no offence. dus was niet lullig hoor ^^
    tjaa. dan heb jij een probleem i guess

    Daarin schep ik niet op, daarin laat ik dus zien dat ie dus niet gitaar kon spelen, terwijl hij er zo heilig van overtuigd was dat ie dat wel kon. En het klonk écht vals. :')
    Maar ok, ik heb geen zin in een discussie dus dan denk je dat maar. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maar like, Guitar Hero is arcade, een fokking ritmespelletje. Hoe kan je een arcadegame vergelijken met de realiteit?
    (CoD is geeeeen arcade ^^)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.