• Ik kom er dus net pas achter over haar ;X Maar ik vindt er eigenlijk eerlijk gezegd niet veel aan, ze heeft alleen grote tieten xD Maar speciaal vindt ik haar nou niet echt... Ze is gewoon een doorsnee meisje (qua uiterlijk)

    Wie is dat?


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Bluh: Die ene waar Tom mee gaat, Chantelle Paige van Flippy side ofzoiets. ^^


    Let the Night embrace you

    Maar het gaat er toch niet om wat wíj van haar vinden? Ze heeft een relatie met Tom. (:
    Niets mis met een mening hoor. Maar ikzelf ga haar niet beoordelen, ik ken dat hele mens niet.


    -

    Meadow schreef:
    @Bluh: Die ene waar Tom mee gaat, Chantelle Paige van Flippy side ofzoiets. ^^

    Oh nou weet ik dat ook weer. Ik moet wel up to date blijven. (cat)

    Enne hij heeft een vriendin (?) punt, deal with it.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zeg toch ook niks over haar innerlijk :X

    allemaal opgezet spel xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Confused schreef:
    Ik zeg toch ook niks over haar innerlijk :X


    Het was niet op jou bedoeld, maar gewoon hoe ik erover denk. Niets negatiefs hoor. n.n


    -

    Kan iedereen er is echt ni over zwijge.
    aaaaahrg

    ze ziet er mij eerlijk gezegd nogal Paris Hilton achtig uit.(Nix tegen PH ofzo...)

    Is het niet Chantalle Paige?

    Er werd wel gezegd dat die Chantelle al een vriendje had maar dat is niet Tom of het kan wezen dat ze het met haar vriendje heeft uitgemaakd voor Tom. Het kan me eigenlijk ook niks schelen als Tom maar gelukkig is. Het kan wezen dat het binnen een jaar al uit is met die 2 denk ik.