• Ik denk dat het een goed idee is om een vertaling van deze website in het Engels.
    Dus het lid tellen zal aanzienlijk toenemen.

    Translator

    Political schreef:
    (...)Ik bedoel, zijn er mensen die vrijwillig helpen bij de vertaling van de website van het Nederlands naar het Engels?

    Translator

    Ik wil wel helpen met een deel van de site te vertalen, maar zoals hierboven al werd gezegd wordt het dan misschien te durk. Er zijn nu al momenten waarop quizlet ineens flipt zonder dat iemand de reden ervan weet, dus lijkt het mij niet zo slim om nog meer mensen hier uit te nodigen.


    rules don't stop me

    En dan kan krull al die mensjes niet verstaan -snik-

    BrokenQueen schreef:
    Niet alle kinderen hier kunnen goed Engels. En er zijn hier ook jongere kinderen die dit ook niet (goed) kunnen lezen en dus begrijpen, zo zullen er dus ruzies kunnen ontstaan. Ik keur het af. Er staat duidelijk .nl Dus ik vind dat het dan ook Nederlands moet blijven.

    [/Mijn Mening]
    xX
    Ben het helemaal met je eens! Ik ben zoiemand die niet zo goed is in engels dus moet gewoon lkkr Nederlands blijven alles(A)

    Er is nu maar een Engelse op Quizlet, is een beetje veel moeite voor 1 persoon, bovendien zijn er Engelse versies van Quizlet.


    -

    Ik vind het wel lekker dat ik gewoon nederland kan praten. Hoef ik minder na te denken.


    blame the bully.

    Een vertaling van deze site naar het Engels? Tegen. Het is een Nederlandse site waar vrijwel alleen maar Hollanders en Belgen op komen. Bovendien is het geen grootschalige site waar informatie wordt uitgewisseld die van belang is voor niet Nederlands sprekende mensen. Een voorbeeld van een site waar dat wel van belang is, is een festivalsite, of een informatiesite van de regering ed.
    Denk ik?


    No growth of the heart is ever a waste