• Haai,

    Ja, ik ga even creatief bezig. Maar daar heb ik even 1 van jullie voor nodig, namelijk degene die weet hoe je de vocals van een liedje en de muziek kunt scheiden zeg maar. Want ik heb Decode van Paramore in piano versie en daar wil ik de stem van Hayley bij zetten, dus wil ik haar vocal van de officele versie scheiden van die muziek, en die 2 wil ik dan in windows movie maker samen voegen. Ik denk dat, dat heek vet klinkt!
    Maar iemand dus enig idee hoe dat moet?
    Alvast bedankt!

    xx.


    -

    Ik heb geen idee.
    Maar mss moet je eens zoeken of er een zo eentje op youtube staat? Gebeurt wel vaker. Dan kan je dat gewoon downloaden van daar :)
    Laat je het weten als je het hebt? Dan wil ik die graag horen ofzo. :')

    ParodyOnLife schreef:
    Ik heb geen idee.
    Maar mss moet je eens zoeken of er een zo eentje op youtube staat? Gebeurt wel vaker. Dan kan je dat gewoon downloaden van daar :)
    Laat je het weten als je het hebt? Dan wil ik die graag horen ofzo. :')

    Okaay :')


    -

    Decode, piano versie zonder tekst.
    Het klinkt echt heel mooi, maar ik kan dus nergens met tekst iets vinden -.-


    -

    Ik heb wel een akoustische versie van Decode op piano met Hayleys stem erbij. Even kijken of die ook op YT staat ^^
    Edit: ships, het was met gitaar :X Maar ik geef je toch de link maar: http://www.youtube.com/watch?v=S7cYetn2_9Y
    Maar ik weet dus niet hoe je dat moet doen..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    indd heel mooi! Je moet Franklin eens checken, niet normaal! :')

    Misschien moet je de ingezongen tekst van hayley zoeken op youtube. Misschien heeft ze die ooit ergens in een studio zonder instrumenten ingezongen. Dan kan je die er wel plaatsen, maar vocals van instrumenten scheiden, geen idee. Sorry. En de versie is inderdaad mooi!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right