Weetje ik gaat hier helemaal stuk, echt ik vond die actie zoo geweldig . Als je goed had gezien zoenden ze wel, alleen niet echt Ooogh i love toneel en zeker ook als is die een klootzak, maar wel met ballen. en zeker chantelle vind ik echt gewoon geweldig;)
Opzich zijn ze wel schattig samen maar ja iedereen wil Tom voor zichzelf toch(A)
Maar of het waar is? het ziet er echt uit en trouwens lekker boeiend miss een keer goed voor die jongen als hij zich anders gaat gedragen met meisjes
Xx
Ik had onlangs ergens gelezen dat Tom zich niet wilde binden aan één iemand? Ik denk dat dit dus snel uit gaat, als dit serieus is. En trouwens, wie is die Chantelle? Ze ziet eruit als een bimbo. -mening-
Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.
Vond het wel een goede PR stunt opzich, maar als je dan letterlijk gaat toegeven dat het 'niks' was en toch maar gewoon voor het 'zo en zo' was, vind ik dat een beetje dom Tom Kaulitz :'DD. Maar leuk voor dat Chantelle kind, zal vast wel weer wat meer fans gekregen hebben en ze mocht zoenen met Tom haha, wat zullen daar veel mensen jaloers om zijn geweest