• Ja, echt heeeeel erg. Ik zat laatst foto's te bekijken van vorig jaar ongeveer. Die stonden nog op mijn computer. Echt mijn make-up, dikke zwarte randen, en ik vond het lelijk O.O
    Ik dacht echt, hoe heb ik dát mooi gevonden. En ik liep in zwarte kleding, en even later, nu een half jaartje geleden, in juist weer heel veel kleur. En nu draag ik qua make-up alleen foundation, poeder en mascara. En qua kleding meer tuttige dingetjes. En soms ook weer makkelijk een vestje, maar toch blijft het meisjesachtig.
    Ook mijn muziek. Eerst rock. Nu RnB, hip hop enzo.
    Wie heeft dat ook?
    -dat ik dat zwarte gedoe lelijk vind moet je niet persoonlijk opvatten ofzo. ik heb niks tegen mensen die daarvan houden-

    Adióóóóóóós, xx


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat heb ik dus ook, ik kleed me nu veel kleurrijker en schattiger dan eerst^^


    -

    Ik was vroeger ook Gothic. Maar ik vind het nog steeds mooi XD Ik droeg vroeger ook heel veel zwarte make-up, nou helemaal niks meer! Kun je nagaan. Maar ik ben absoluut niet fel in de kleuren. Ik hou het dan toch weer liever bij zwart. Als ik een winkel in ga zoek ik altijd alleen zwarte kleding uit. En dat doe ik niet express XD


    "Let them eat cake!"

    Ik vind beide leuk. _O_
    Ik vind bijvoorbeeld zwarte make-up leuk, maar als kleding houd ik van kleur.

    Ik draag van alles ! niet bepaald 1 ding

    Eerst droeg ik altijd kleren die anderen ook mooi vonden, nu maakt het me niet meer uit en draag ik gewoon wat ik zelf mooi vind.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik draag wat ík wil dragen en dat varieert van heel chic tot h&m en die stuff en nog andere dingen :')


    Only losers can act the way you do

    Een jaar geleden droeg ik ook meer zwart enzo. Toen was ik van zwart/fel en skinny's, nu het tegenovergestelde: Wijde broeken en gewoon normale kleuren.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat heb ik ook! ;D
    Ik was vroeger altijd in zwarte kleding te vinden en nu tegenwoordig in elke kleur wel. =]

    Bluh schreef:
    Eerst droeg ik altijd kleren die anderen ook mooi vonden, nu maakt het me niet meer uit en draag ik gewoon wat ik zelf mooi vind.

    The same here.


    What you see, is what you get.

    Ik draag ook meestal zwart. Het varieert heel erg wat ik draag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bluh schreef:
    Eerst droeg ik altijd kleren die anderen ook mooi vonden, nu maakt het me niet meer uit en draag ik gewoon wat ik zelf mooi vind.


    Me2.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat had ik laatst ook :'D. Dat ik ooit zo heb durven rondlopen! Niet dat ik het lelijk vind, maar het staat me gewoon echt niet.


    rules don't stop me

    Ik ben naar mijn gevoel meer qua gedrag en manier van denken veranderd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Yohoi.

    Ik precies het zelfde, ik heb nog wel fotos -rent gillend weg- en nu ! nu zit ik met nep nagels op mijn nagels. Wooow, ik ben eigelijk best een tut geworden [a]