• Voor mijn profiel moet ik kiezen tussen Frans of Duits, maar ik weet het niet! Wat zal ik kiezen?


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Engels :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Duits.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    waar ben je het best in?

    ik heb duits gekozen...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nuuh, pak maar Frans :X


    I found myself in Wonderland.

    *brul*
    Je gaat me niet zeggen dat je een van die twee vakken gaat laten vallen omdat je Grieks gaat doen? *BRUL*!
    Je mag met allebei niet stoppen, want dan kun je mij niet meer helpen als ik en probleem heb(huil)


    rules don't stop me

    Duits.

    Ik ga Duits kiezen volgend jaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ligt er aan wat je beter kan lezen en verstaan. in de bovebouw krijg je steets meer lees en luister toetsen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb duits gekozen, duits is makkelijk, nouja tenminste makkelijk te lezen enzo, dat kan je gewoon verstan frans is echt een andere taal/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Frans lijkt me heel moeilijk. Ik ben er nu nog wel goed in, maar ik vergeet het ook zo weer, al die woordjes en zinnetjes. Ik zal voor Duits gaan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je moet gewoon kiezen, voor het vak waar je beter in bent, en het hoogst voor staat.

    Maar persoonlijk zou ik voor Duits gaan, want ik vind Frans echt zóóó'n kut vak.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Duits. Frans is echt véél te moeilijk.


    Never run out of reasons to smile...

    Oh, ik moest uit kiezen. Echt kut omdat je niet allebei mag. Als ze dat nou in het begin van het 1e jaar hadden gezegd, had ik niet Frans gedaan deze 2 jaar. Maargoed, ik heb nu voor Duits gekozen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wij hebben nooit frans gehad, en volgend jaar krijgen we geen duits meer o_o.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat moet jij keizen,, jij moet het leren, en kennen niet wij ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''