• Ik krijg me niet afgemeld.
    Zit ik honderd keer op uitloggen te klikken,
    het lukt me niet.
    weet iemand hoe het komt?

    :|


    Some people make the world special just by being in it

    Je moet voor eeuwig op Q blijven (6)
    Maar nee geen idee (duivel)

    in plaats van dat jij niet zonder Q kan, kan Q niet zonder jou :X


    -

    Niet grappig. Ik wil het eerste deel lezen. Dat jij gaat schrijven op het andere account.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    hmm 'k kende nog iemand die dat had, maar geen idee of dat bij haar verholpen is, 'k zal eens navragen^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    hmm 'k kende nog iemand die dat had, maar geen idee of dat bij haar verholpen is, 'k zal eens navragen^^.

    Dankjewel,
    want het is wel vervelend.


    Some people make the world special just by being in it

    Fortune schreef:
    Niet grappig. Ik wil het eerste deel lezen. Dat jij gaat schrijven op het andere account.

    Lief, ik heb een idee. Ik typ het in word, stuur het naar jou en dan kun jij het er op zetten.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Lief, ik heb een idee. Ik typ het in word, stuur het naar jou en dan kun jij het er op zetten.


    Volgens mij is dat de beste oplossing.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cherished schreef:
    Je moet voor eeuwig op Q blijven (6)
    Maar nee geen idee (duivel)

    Hahaha, omg die is droog ;D Stiekem zit Tara er gewoon achter, ze wil dat iedereen voor eeeeeeuwig op Quizlet blijft :'DDD
    Nee maar dude, laat je dan gewoon ingelogd? Who care's, zo sta je bij de topleden -wbw-

    Ehm nee sorry I dunno. Misschien dat je computer heel traag is en dat je even moet wachten tot je bent uitgelogt? Ik klik Q altijd gewoon weg, zonder uit te loggen. Volgens mij logt 'ie gewoon vanzelf uit als je het wegklikt. Maar dat weet ik niet zeker.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ehm nee sorry I dunno. Misschien dat je computer heel traag is en dat je even moet wachten tot je bent uitgelogt? Ik klik Q altijd gewoon weg, zonder uit te loggen. Volgens mij logt 'ie gewoon vanzelf uit als je het wegklikt. Maar dat weet ik niet zeker.

    Maar dat maakt me niet uit. Ik klik Q ook altijd gewoon weg, maar ik moet op het account van mij en camille. :')


    Some people make the world special just by being in it