• we liepen door Den Haag vandaag zoasl wel vaker.. x']
    en zoals wel vaker, worden we door van die mensen aangesproken, die je dingen willen aanpraten,, en dan vragen ze altijd eerst dingen, en daarna oas je leeftijd..
    En dan op het iende is het altijd..
    'Jullie zijn egt geen 14 hoor ;o Dat geloof ik niet, je bent egt wel ouder.'
    Egt best wel grappig :X
    En het was vandaag Roze Zaterdag in Den Haag..
    En we wisten dat niet,,
    en me vriendin die snapte het niet!
    Zelfs niet, toen er wert gevraagt hoelang wij al een relatie hadden,, en ook niet toen er een travestiet op het podium stond..
    En ook niet toen we gingen tekenen tegen een wet, tegen homo's
    Pas toen ze overal homo's zag zoenen viel het kwartje.. x']
    En er was zooOOoOOn Leuke Jongen he ;o
    Maar die zal dan ook wel Gay zijn..
    en nu snap ik warom mijn horoscoop zijn,, dat ik me liefde op het eerste gezcht zu zien,, maar nie tte hard van stapel moest lopen :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Whaha ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik word altijd ouder geschat, ondanks ik maar 1.55 ben. (:


    -

    Iemand schatte me 22 ik ben 14 XD

    Ik voelde me oud XD

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    iedereen denkt altijd dat mijn zus een tweeling zijn. en dan die gezichten van ze als we zeggen dat ik 3 jaar jonger ben. echt grappig


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Toen ik met mijn broer van dik in de 20 naar een feest was dachten ze dat ik de nieuwe vriendin van een vriend van hem was. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Iemand dacht dat ik de moeder was van mijn zus.:8


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ILoveHajar schreef:
    Ik word altijd ouder geschat, ondanks ik maar 1.55 ben. (:


    Hoe oud ben je dan ? :')


    .

    Bij ons ook kregen we zo een heel verhaal over een of ander goed doel. Op t einde moesten we onze gegevens geven. Bleek dat je 18 moest zijn. Ik was 15, maar die vent wist zeker dat ik iets van 20 was. x]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hahaha dat komt me bekend voor. Ik ben dertien en een vriend van mij schatte die, als ie me voor het eerst zag, 16 ;D

    Ik ben 14, maar op Terschelling zei een man van de beniening in een restaurant dat ik wel in de 20 leek. Ik weet nog steeds niet of het een grap was of niet. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ik ben 14, maar op Terschelling zei een man van de beniening in een restaurant dat ik wel in de 20 leek. Ik weet nog steeds niet of het een grap was of niet. :'D

    Nou bij mij was het zeker geen grap.. x']
    We waren nog niet van de ene mafkeees verlost,, of er kwam wel weer een ander om ons iets aan te smeren..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik word 15-17 jaar door mensen geschat terwijl ik maar 12 ben :8


    Only losers can act the way you do