• Hoi.

Ja ik wou even weten wat jullie van de nummer Boom Boom Pow vinden van Black Eyed peas?

Dat was alles =']

x

Sometimes it's best not to care.

1e keer vond ik hem nog wel 'oke', nu ben ik hem zat.. als ik hem hoor op tv/radio gaat hij mooi ergens anders op.. hoef het nummer niet meer te horen.. blegh..

PINKPOP WAS SUPER=D

mwah... gaat ;)

She said: I gotta find out for myself

Ik vind het geen Black Eyed Peas meer.
    En ik vond 'm eerst nog wel gaan, maar nu irriteert het me omdat ik 'm simpelweg té vaak hoor.

-

vind dat ze het bij hun oude style moeten houden, nu gaan ze zoiets maken zodat het meer in de smaak valt en dat vind ik jammer.

-

Vreselijk, ik vind het klinken alsof er gewoon niet over na is gedacht en er snel weer wat geld verdiend moest worden.

I am an idiot, I move.

Ik noem het niet eens muziek, laten we het daarbij houden.

History is not hatred.

Imperd schreef:
    Ik ben het al een beetje beu gehoord, maar opzich wel een goed nummer.

None but ourselves can free our minds.

Tja.. t zou niet een nummer zijn wat je over 20 jaar nog herrinerd lijkt mij, ik in ieder geval niet.

Vind vooral het einde met die zware stem (Let the beat drop, ofzo) dat dat het helemaal verpest.
    En dat boom boom boom erbij maakt het in mijn ogen ook commercieel want dat gedeelte blijft juist zo hangen...

It's heavy but you are not the only one

euhm,
    ieuwl?

Some people make the world special just by being in it

Alysse schreef:
    euhm,
    ieuwl?

Nee, eigelijk was ik er in het begin verslaafd aan, maar dat snap ik nu niet. Soooolly.

:X

Some people make the world special just by being in it

Vind het niet echt iets

Love is the movement <3

tgaat, best chill maa is snel vervelend.. xd

--

ik heb er 6 weken geleden de hele tijd naar geluisterd met vrienden op vakantie in Turkije dus ik hem hele mooie herinneringen aan het liedje

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Sucks.

I live for the applause, you will die for it.

Ik vind het niks.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.