• Heey!!
    Ik heb ngal een probleempje :S ik ben dus al een tijdje njh, zeg maar, verliefd op een jongen. We amusere ons heel goed en morgen gaan we samen iets drinken en hij gaat mee om mijn piercing te vervange enzo, en als we samen naar de bushalte ofzo wandele is het superleuk, porwedstrijdjes fzu... Ma nu, we plagen mekaar graag en eergisteren stond hij mt zyn voorhoofd tegen myn voorhoofd, en ik had egt zien om hem te kussen,, maar het probleem is, myn vriende en familie vinde da k beter kan krijge en jh kgeef toe hij is niet egt mooi enzo, maar het is tog het innerlijk dat telt,, niet dan??
    Kan iemand me aub helpen??

    Als jij je eigen goed bij hem voelt
    is het goed tog?

    Volg je hart meis
    dan kom je er wel uit(H)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Poepen in een oude schoen :x


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Poepen in een oude schoen :x



    Gemeenerd:Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    BananaSplitx schreef:
    Als jij je eigen goed bij hem voelt
    is het goed tog?

    Volg je hart meis
    dan kom je er wel uit(H)


    None but ourselves can free our minds.

    BananaSplitx schreef:
    Als jij je eigen goed bij hem voelt
    is het goed tog?

    Volg je hart meis
    dan kom je er wel uit(H)


    zoals zij zegt. Volg je eigen hart. Ook al zou je beter kunnen krijgen, misschien zou je wel nooit weer zo'n jongen die zo lief is als hem kunnen krijgen. Doe wat je het liefst wil, en hoe jij je er bij voelt!


    Sometimes it's best not to care.

    Joh, het gaat toch om wat je hart zegt. Niet om wat je ogen vinden.

    Innerlijk is het belangrijkst, uiterlijk is een bonus.


    a figment of your imagination

    Volg je hart!!!
    en het gaat om wat jij vind en niet om wat je vrienden of familie zeggen. Ik zou liever een lieve jongen hebben en mss ietsje minder mooi, dan een mooie jongen die gewoon een echte kl**tzak is.


    For once I want to be the car crash.