• Ik wil graag een nieuwe camera en ik ben echt helemaal verliefd geworden op dit model :
    hij is 250 euro,kleiner dan een spiegelreflex maar nog steeds net zo gaaf,goede kwaliteit foto's en hij heeft echt die uitstraling voor een camera van mij vind ik =3

    maar ik weet niet of ik het moet doen,aangezien ik 250 best veel vind... ookal krijg ik er veel voor terug

    dus

    doen/niet doen


    We can only learn to love by loving.

    BrokenDreams schreef:
    mijne koste 350, en ziet er veel lelijker uit. XD
    Als je budget het aankan, jaa ! xd


    mijn budget kan de wereld aan. heb sowieso al 240 euro en ik krijg 50 euro als ik over ga =3 dus dan heb ik zeker genoeg.


    We can only learn to love by loving.

    Eerlijk gezegd kan ik zowat níets van camera's. Dus 'k kan niet zeggen of het dan ook een goede prijs/kwaliteit verhouding is.
    Maar goed, 't is jouw geld, dus de beslissing ligt uiteindelijk wel bij jou^^.

    En als dat is wat je wilt; go ahead^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als je zoveel toch zou uit willen geven zou ik nog even door sparen dat je een spiegelreflex camera kunt kopen. Want hij zier er gaaf uit hoor, maar dan zou ik het meteen goed doen ;]


    -

    Je moet jezelf voorstellen dat als je hem niet kocht en uit de winkel was hoe zou je je dan voelen als je denkt aaa kocht ik hem nou maar dan moet je kopen en ook als je twijvelt :P

    xx-

    euh.. als je budget het aankan; doe maar (:


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    Ik zou het doen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je het kan betalen wel ja :'D


    Get back motherfuckerz'

    Je kan wel een goedkope nemen, maar dan heb je een veel kleinere kwaliteit. En voor zo'n camera vind ik dat nou niet enorm duur.
    Doen dus.


    -