• Ja ik ben een beetje gestressd voor de examenuitslag. Een beetje maar :'D
    Wij kunnen namenlijk ieder moment - tot half drie vanmiddag - gebeld worden met het bericht dat we gezakt zijn. x_x
    Nog anderen? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Dat is gebuist. (:

    Beeuh, hier geraak ik zo pissed om.
    Theorie uitleggen, oefeningen maken, fatsoenlijk les geven, ho maar. Dat doet ie niet.
    En dan je hele klas buizen en is het onze eigen schuld. =='

    Prodigy schreef:
    (...)
    48,75/100
    4,875/10

    Dus jij moet uiteindelijk 100 % krijgen :o
    Maaaaar. Dat lukt je vast wel :Y)
    Succesjes <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Dus jij moet uiteindelijk 100 % krijgen :o
    Maaaaar. Dat lukt je vast wel :Y)
    Succesjes <3

    Ik heb nu een jaartotaal van 40 ofzo, te laat. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik heb nu een jaartotaal van 40 ofzo, te laat. :')

    Huh. Dus je haalt het niet?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Huh. Dus je haalt het niet?

    Alleen op wiskunde heaa. :')
    Op wiskunde heb ik een onvoldoende, de rest niet. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Beeuh, hier geraak ik zo pissed om.
    Theorie uitleggen, oefeningen maken, fatsoenlijk les geven, ho maar. Dat doet ie niet.
    En dan je hele klas buizen en is het onze eigen schuld. =='

    Als je hele klas gebuisd is van een vak ligt het niet aan jullie maar aan de leerkracht, dat weet de directie ook. Wij hebben ook een kut van een leerkracht. Ze is nieuw van dit jaar, ze legt de theorie uit. Maar geen kat dat het snapt, de voorbije jaren haalde ik altijd 8 &9's op me rapport. En nu, 6...

    Maar ze moeten jullie wel doorlaten volgens mij als jullie allemaal gebuist zijn..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Als je hele klas gebuisd is van een vak ligt het niet aan jullie maar aan de leerkracht, dat weet de directie ook. Wij hebben ook een kut van een leerkracht. Ze is nieuw van dit jaar, ze legt de theorie uit. Maar geen kat dat het snapt, de voorbije jaren haalde ik altijd 8 &9's op me rapport. En nu, 6...

    Maar ze moeten jullie wel doorlaten volgens mij als jullie allemaal gebuist zijn..

    Ze laten me wel door, dat is enkel mijn punt voor wiskunde, de rest valt nog mee. :')

    ik wordt tussen half 3 en half 4 gebeld als ik gezakt ben en anders geslaagd en normaal moet het na 4uur ook op de site bij ons staan,, en ik ben ook zo zenuwachtig he :|


    Nvt

    Bij ons wordt er trouwens nooit gebeld hoor. O.O
    Gewoon je rapport halen, binnen twee weken.

    dat vind ik wel beter,,
    dan heb je ook geen mensen die die tijd even voor de lol bellen ofzo om je te laten schrikken..


    Nvt

    Hahaha ja, bij ons ging straks de telefoon al. :'D
    Ik zo; "Uh ohh."


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    kan de tijd niet sneller gaan O,o

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ze laten me wel door, dat is enkel mijn punt voor wiskunde, de rest valt nog mee. :')
    Mja, practisch gezien kunnen ze je wel tegenhouden eah. Wiskunde is tenslotte een hoofdvak... Niet?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)Mja, practisch gezien kunnen ze je wel tegenhouden eah. Wiskunde is tenslotte een hoofdvak... Niet?

    Dat ze dan lekker oprotten, want dan moeten ze 17 van de 21 leerlingen tegenhouden. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat ze dan lekker oprotten, want dan moeten ze 17 van de 21 leerlingen tegenhouden. :')

    Haha, naja. Nog veel succes, ik ga Engels leren. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.