• Dit was echt een erge dag.
    We gingen zeilen. Ik vindt dat heel erg leuk,Heb dat iets van 5 jaar gedaan 2 jaar geleden gestopt. we kwamen bij 2 jongens terecht uit een andere klas. die waren irritant. Gelukkig was er een begeleider erbij. En de begeleider deed alleen bij mij de echte commandoos(vondt ik hip XD voelde me slim XD) Dat was leuk.
    Totdat we gingen varen met de moterboot. We moesten weer bij die jongens plus een extra. Suzanne had liever dat ik aan het roer zat omdat ik ervaring had, maar ik had zoiets van als de jongens normaal doen laat ik ze gewoon gaan. dat ging net kinda 5 min goed en toen vaarde we al tegen de kant op. Ik moest ingrijpen. Ik laat ze weer varen. Gaan ze bochten en draaikolken enzo allemaal maken dat heel slecht voor de motor is(buitenboordmotor). Zaten de jongens te zeggen: Ja, als de motor kapot is geven we de meiden de schuld.Dat vondt ik niet leuk. Toen viel een van de jongens zijn pet in het water en motor tript. Ik moest ingrijpen. Ik kroop achter het stuur. Jongens helemaal flippen en ik weet niet allemaal. Ik moest van hem achter die pet aan. We probeerde de hele tijd duidelijk te maken datie pet al was gezonken. op een gegeven moment was ik het zat en vaarde gewoon weg. paniek bij de jongens. Andere boten komen er bij. Nog grotere paniek. Ik kan het niet meer(heel veel paniek en ik ga janke) Ik wilde ze rustig krijgen. dus trok het veiligheidskoortje eraf. waren net 1 min rustig tot dat ik het er niet meer op kreeg. Ze begonnne te bewegen kon het helemaal niet. uiteindelijkheeft iemand het koortje erop gekregen en toen vaarde ik gelijk naar de haven. En ik vondt de vaar plek ook al ideaal. Heb er een ongeluk gehad

    wie heeft zet zoals ik de geweldigste activiteiten dag van haar leven meegemaakt?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    onze dag was zó leuk! wijhadden een dramaworkshop! want we gaan morgen naar een voorstelling, echt heel leuk. heb me echt kostelijk vermaakt.
    maar voor jou is dat wel heel kut. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    IK IK verassend he(moest ff)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Tss, jongens! :X


    Let the Night embrace you

    owja :X en aan het middag eten thuis zat ik nog te trillen ervan :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ehm, de onze moet nog komen. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.