• Inderdaad, be aware.
    Wij tweeën nemen de Ikvertel-website over.
    Maart 2009 kregen we te horen wie de winnaars waren van de Ikvertel-schrijfwedstrijd. We waren allebei door het dolle heen toen we hoorden dat we allebei in de prijzen vielen in onze eigen leeftijdscategorie. Máriko was tweede geworden met haar SA 'Een Laatste Droom' en ik, Jolien, was derde met mijn SA 'Rode Sneeuw'.
    Een tijdje geleden werd een andere wedstrijd georganiseerd op dezelfde website. Deze keer konden alle lezers hun top zeven opgeven voor de Schrijvers Prijs. Vandaag was de uitslag.
    Máriko's SA 'Witte Strepen' is het derde meest geliefde verhaal in haar leeftijdscategorie, en mijn SA 'De Hemel Huilt' is het vierde meest geliefde verhaal in mijn categorie.
    Ik zei het jullie, wij nemen die site over, ze kennen ons daar ondertussen al wel.
    :Y)

    Edit;
    Stem op onze verhalen zodat we prijs van 2009 ook winnen!
    Aïsha Cristine
    Jolien & Jolien

    Edit by Máriko: Zouden jullie me daar trouwens gewoon met Aïsha aan willen spreken en niet met Máriko? Ik vind het op Q al niet fijn dat mensen mijn echte naam weten, dusja. Thanks <3



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    LiveInPink schreef:
    (...)

    Thanks!
    Waardering? [/dom] Het ging mij gewoon om de reacties van mensen, maar waardering is ook goed. xD Hoe moet dat, lees en waardeer ik die van jullie ook even. n_n

    http://www.ikvertel.nl/tableaux/index.php?pageId=22
    Daar staat jou verhaal bij extra waardering. :')

    Verrek!
    Whaha, omg, nooit gezien. xD
    Ook niet verwacht eigenlijk. O.o
    Hebben mensen op mij gestemd? ='DD
    Oke, [/weird] xD
    Never mind. _O_
    Hoe moet je stemmen? :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb ooit dat verhaal ingestuurd en eigenlijk niet meer rondgekeken. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Je kunt niet meer stemmen voor de schrijversprijs. :') Dat is nu gedaan.
    Nu gaat het enkel nog om de Ikvertel Prijs, maar dat is met een vakjury. ^^

    Oh oke, omdat je zei 'stem nog ff op onze verhalen' :P

    En dat is voor volgende jaar. xD Naja, we wachten wel. ^^ Ik denk dat jullie alsnog wel een prijs krijgen. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Hope so. :Y)

    No, dat is niet waar. In augustus wordt de volgende schrijversprijs uitgereikt.
    But, ech stemmen kan niet. Gewoon onze verhalen omhoogschoppen met veel reacties en hoge waarderingen kan wel.
    'Ghehe.


    Bored.

    Augustus nog eens. O.O