• Ik heb al een hele week last van buikpijn en ik word er gek van, gisteren was ik jarig en toen had ik er ook vreselijke last van. Nou ik ben vandaag naar de dokter geweest ik moest op zo'n bank gaan liggen en hij begon naar mijn buik te luisteren en zei dat het een beetje rommelt. Daarna begon hij te voelen en vroeg waar het pijn deed. Nou nu denkt hij dat ik een geirriteerde dikke of blinde darm heb. Heeft iemand dat ook? Of weet iemand wat ik moet doen als ik dat heb? En graag een paar tips om de pijn te stillen? Mijn ouders zeiden dat ik er een kruik op moet doen dat deed ik en dat helpt niet en ook aspirientjes helpen niet. en 1 of andere soort thee ook niet. Maar ik heb ook vreselijke hoofdpijn en ik begin een beetje koortsig te worden dus ik heb geen idee wat het is TIPS PLEASE!!


    Be yourself and not someone else!

    Je kunt gewoon tips en alles hier neerzetten


    Be yourself and not someone else!

    blinde darmontsteking is ernstig, vooral als het over je appendix (dat kleine dingetje dat er achteraan aan hangt en niets van nut heeft, behalve kunnen ontsteken) gaat. dan zou je al naar het hospitaal moeten.
    maar als het echt over je dikke of blinde darm gaat, dan weet ik het echt niet
    al perdofemina geprobeert? (das eigenijk tegen pijnlijke maandstonden, maar het helpt bij mij toch, zo'n beetje tegen alles)


    What would Emma do?