• Het is nog niet eens twaalf uur uit met exvriend Doug, en ze is al zoenend gespot met voetballer C. Ronaldo.
    $
    Damn, ik vind het zielig voor Doug jongen. 8X
    Edit: Paris Hilton is van plan binnenkort een bezoekje aan Madrid te brengen. Dit zou ze haar beste vriendinnen hebben verteld, meldt de Britse krant The Sun. De hotelerfgename bracht onlangs de nacht met de Portugese topvoetballer door en heeft duidelijk haar zinnen op hem gezet. Eerder werd bekend dat Paris Cristiano zou hebben toegefluisterd 'dat ze samen groter en rijker zouden kunnen worden dan David en Victoria Beckham'. Of Cristiano haar enthousiasme deelt in dit ambitieuze plan is niet bekend.
    Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=55894
    .



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link.)


    ok

    Omg, als dat zo is..
    Arme Ronaldo, laag gevallen van hem.

    Unhearted schreef:
    Omg, als dat zo is..
    Arme Ronaldo, laag gevallen van hem.


    idd volgens mij kan hij echt zoveel beter krijgen :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Paris Hilton is gwn een slet
    en C. Ronaldo is een player (sorry voor de ronaldo fans)
    maar hij werd elke keer met een ander meisje gespot na de breuk met Nereida Gallardo :S

    hahahahhaha x'D
    *adem halen*
    omg, dit is echt grappig :') maarja, ik vind ze beide arrogant dus ze passen opzich wel bij elkaar (:


    -

    Tja, dat is haar werk hè? Zo veel mogelijk in het nieuws komen.


    rules don't stop me

    volgens een klasgenote die helemaal verslaafd is aan cristiano ronaldo zegt dat hij haar heeft gedumpt omdat ze om zijn geld ging

    Er was toch iets dat, Paris Hilton Cristiano probeerde te verleiden en flirten enzo, maar Cristiano weigerde. Wat is dit nou weer ? O.o


    we've only said goodbye with words

    Cristiano is Paris alweer vergeten hoor.

    Omfgg heeft ze hem dan toch te pakken gekregen? Ze had hem al eens proberen versieren maar toen liep ze een blauwtje xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja. Paris is kut D:<


    I don't need words to feel those lips.

    haha, cool : D
    & In de joepie stond er dat C. Ronaldo totaal nooit aandacht had voor haar. Solly, ben nog al into joepie :X
    & Geloof alles wat er in sta.
    Maha, vind ik wel cool. =D
    ze gaan het toch niet lang volhouden als het zo is :') x


    Some people make the world special just by being in it

    oh, het is al gedaan zie ik =D


    Some people make the world special just by being in it

    haha ziet ge Paris hilton al met zo'n lekkere voetballer als C. Ronaldo xD


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Nouja. o.O


    The soul needs autumn.

    Paris Hilton is van plan binnenkort een bezoekje aan Madrid te brengen. Dit zou ze haar beste vriendinnen hebben verteld, meldt de Britse krant The Sun. De hotelerfgename bracht onlangs de nacht met de Portugese topvoetballer door en heeft duidelijk haar zinnen op hem gezet. Eerder werd bekend dat Paris Cristiano zou hebben toegefluisterd 'dat ze samen groter en rijker zouden kunnen worden dan David en Victoria Beckham'. Of Cristiano haar enthousiasme deelt in dit ambitieuze plan is niet bekend.


    ok