• Ik heb iemand op msn. Hij komt uit Spanje. Laatst vroeg hij aan mij of ik een webcam had, ik zeg nee. Heb ik ook niet. Ik vroeg het aan hem, maar die van hem was kapot. Ik ken hem via myspace, en daar heeft ie ongeveer 5 duidelijke foto's van zichzelf. Net vroeg ik op msn of hij nog meer foto's van zichzelf had, zegt ie nee. Omdat ie nu niet op zijn eigen computer zit.

    Ik vind het steeds raarder worden. En ik weet niet of hij nou echt een 16 jarige jongen uit Spanje is. Hij 'praat' wel als een 16 jarig iemand. Wat ook zo vaag is, is dat hij zowat áltijd online is. Heeft ie geen school ofzo. En hij blijft ook altijd tot vet laat online. Wat denken jullie?

    Zijn myspace


    EDIT;
    Ik heb dit tegen hem gezegd:

    I'm sorry. But, I don't believe you anymore. Don't ask why, I just don't. That you are like 16 and everything I know about you. If it's all true; prove it.


    En nu reageerd ie niet meer. Dat bewijst al genoeg, niet?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Je gevoel erbij is zo te horen niet goed, dus niet vertrouwen dan. In dit soort gevallen zeg ik volg je gevoel...maar blijf wel nadenken.


    Why don't you break my heart

    euh ja wat moet je met een spaanse ? :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik zou wel oppassen...


    She said: I gotta find out for myself

    Misschien heeft hij vakantie? (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    DutchAngel.
    Dankje.
    JloveTH.
    Hij had mij toegevoegd op myspace, en vroeg toen mijn msn.


    I'd rather go naked than wear fur.

    PARAPLAN schreef:
    Misschien heeft hij vakantie? (:

    Nee heeft ie niet. Hij had examens zegt ie. Maar... dan moet je ook naar school.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    (...)
    Nee heeft ie niet. Hij had examens zegt ie. Maar... dan moet je ook naar school.

    Wat dat betreft: zijn examens zullen erop zitten denk ik. En examens zijn vaak pas 's middags en daarna ben je vrij, dus dan zou het kunnen. But ik zou het niet vertrouwen.


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Je gevoel erbij is zo te horen niet goed, dus niet vertrouwen dan. In dit soort gevallen zeg ik volg je gevoel...maar blijf wel nadenken.

    Ik denk eerder dat hij je in de maling neemt ...
    Meestal zijn het de slechterikken die zeggend at hun cam kapot is !


    .

    Ik zou er mee oppassen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vroeg: 'When do you have vacation?'
    -geen reactie-


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Ik vroeg: 'When do you have vacation?'
    -geen reactie-


    Hij kan ook zich voordoen als iemand die hij niet is ... dus ik zou wel oppassen


    .

    marilena schreef:
    (...)

    Hij kan ook zich voordoen als iemand die hij niet is ... dus ik zou wel oppassen

    Ja, idd. Dan weet ie gewoon niet wanneer de vakantie is ofzo.


    WEET IEMAND WAT IK NOG MEER KAN VRAGEN? Om erachter tekomen of hij echt is?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    (...)
    Nee heeft ie niet. Hij had examens zegt ie. Maar... dan moet je ook naar school.

    Ik weet dat ze in spanje wel korter school hebben ;-]
    Ik heb paar weken terug uitwisseling gehad met Roemenen, maar klasgenoten van mij met spanjaarden.
    Die zaten volgens mij sowieso maar tot een uur of 2 op school ;-]


    Mew <3

    Ik kán natuurlijk zeggen;
    You're too good to be true..I don't believe you anymore.


    I'd rather go naked than wear fur.