• niemand maakt hem dus doe ik het wel _O_


    -

    viedeogame schreef:
    ik groei misschien nog paar centimeter ofso, maar niet veel meer iig :')


    Dat vind ik dan een goede lengte. Ik zou graag 1.68 cm groot zijn. Dat vind ik dus een mooie lengte, dat is niet te klein, en ook niet te groot.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xLoveIsDeadx schreef:
    hoe groot is ze? :o

    1.47 ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AimeeForever schreef:
    (...)

    Bwa.
    Met jou?


    bwa. :Y)


    A. ikmisje.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    vertel? :o

    ik zei tegen hem dat we nooit wat te bespreken of te vertellen hebben. op msn zeggen we bijna geen flikker en op het station zeggen we ook bijna niks. ging ie zeggen dat op het station er altijd iemand bij is en hij dan geen zin heeft om iets te vertellen en hij is altijd te vaak op msn terwijl hij geen zin heeft. toen zei ik zo 'oke' en ging hij ineens offline. kwam hij 10 min later weer online en begon niet tegen mij te praten, en ik heb geen zin om telkens te moeten beginnen dus ik praat maar gewoon niet met hem (A)


    -

    AimeeForever schreef:
    (...)

    Dat vind ik dan een goede lengte. Ik zou graag 1.68 cm groot zijn. Dat vind ik dus een mooie lengte, dat is niet te klein, en ook niet te groot.

    vind ik ook, zit er net tussenin..
    al ben ik ook wel tevreden met deze lengte. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    maar ach, klein maar fijn :9~


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik zei tegen hem dat we nooit wat te bespreken of te vertellen hebben. op msn zeggen we bijna geen flikker en op het station zeggen we ook bijna niks. ging ie zeggen dat op het station er altijd iemand bij is en hij dan geen zin heeft om iets te vertellen en hij is altijd te vaak op msn terwijl hij geen zin heeft. toen zei ik zo 'oke' en ging hij ineens offline. kwam hij 10 min later weer online en begon niet tegen mij te praten, en ik heb geen zin om telkens te moeten beginnen dus ik praat maar gewoon niet met hem (A)

    praten jullie dan nooit eens goed ofzeu? :o een normaal gesprek? of begrijp ik het nu verkeerd?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    vind ik ook, zit er net tussenin..
    al ben ik ook wel tevreden met deze lengte. :')


    Ja, ik ben liever klein. Dan heel groot.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    maar ach, klein maar fijn :9~

    Soms heeft dat zijn voordelen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    viedeogame schreef:
    maar ach, klein maar fijn :9~

    trueee. :9~
    en groot zijn lijkt me ook helemaal niets.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    praten jullie dan nooit eens goed ofzeu? :o een normaal gesprek? of begrijp ik het nu verkeerd?

    het is meestal zo'n standaard gesprek. en daar baal ik van, en als ik iets vertel een heel verhaal geeft hij van die korte antwoorden. en dan vraag ik aan hem of hij niks te vertellen heeft en dan gaat ie altijd zeggen dat ik zo lief ben :')


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    het is meestal zo'n standaard gesprek. en daar baal ik van, en als ik iets vertel een heel verhaal geeft hij van die korte antwoorden. en dan vraag ik aan hem of hij niks te vertellen heeft en dan gaat ie altijd zeggen dat ik zo lief ben :')

    da's wel lief, maar het is ook niet alles, dat begrijp ik wel. het is ook wel fijn als iemand interesse toont als je een verhaal vertelt.. heb je dat weleens tegen hem gezegd?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    AimeeForever schreef:
    (...)
    Soms heeft dat zijn voordelen.

    niet met concerten.
    ik moest huilen toen ik bij mijn 1e THconcert hun eerst niet eens zag x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    niet met concerten.
    ik moest huilen toen ik bij mijn 1e THconcert hun eerst niet eens zag x'D

    als je achteraan gaat staan kun je op het scherm meekijken n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    da's wel lief, maar het is ook niet alles, dat begrijp ik wel. het is ook wel fijn als iemand interesse toont als je een verhaal vertelt.. heb je dat weleens tegen hem gezegd?

    het is ook lief, maar om nou telkens te zeggen (A)
    ja daarom, als hij iets vertelt dan antwoord ik wel leuker dan oke leuk ofso.
    nee, hij gaat toch smoesje verzinnen dat hij het dan druk heeft.
    pff, ik vind onze relatie niet echt supergaan nu.
    soms denk ik wel eens dat hij het doet voor andere dingen :X


    -