• Ik was verliefd op een jongen,Duco. ik vond hem meer dan gewoon leuk,maar door mijn vriendin was ik over hem heen[dacht ik]. Duco had een vriendin maar dat is pas uit. Net zat ik met hem op msn en ik kreeg het meteen weer helemaal warm van binnen. het is net alsof ik gek word vanbinnen wanneer ik alleen zijn naam al zie. Ik vind hem nog steeds leuk. maar ik weet niet wat mijn vriendinnen er van zullen vinden want zij dachten dat ik hem nooit meer leuk zou vinden en alles. en ik zie er nogal tegen op om het hun te vertellen...

    ik ben echt een raar mens


    We can only learn to love by loving.

    Vertel het ze dan niet tot je alles zeker weet !
    En nee je bent geen raar mens .. ik heb hetzelfde :'D


    .

    Dat is Heel normaal,, & je vriendinnen zullen het vast niet raar vinden hoor x'D & Denk er idd eens over na.. & vertel het hun Daarna pas :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Je hoeft het ze ook niet te vertellen als jij er geen behoefte aan hebt. ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jij bent raar, maar Nicol en dat zegt al genoeg. (cat)
    En je moet het gewoon vertellen, zij bepalen niet wie jij leuk mag vinden. :Y)

    Prodigy schreef:
    Jij bent raar, maar Nicol en dat zegt al genoeg. (cat)
    En je moet het gewoon vertellen, zij bepalen niet wie jij leuk mag vinden. :Y)


    nee maar ze irriteren me.
    hun mogen iedereen leuk vinden en me de oren van het hoofd over ze zeiken maar als ik iemand leuk vind en soms wat over diegene zeg dan zeggen ze meteen al dat ik egoistisch ben en alleen maar over hem prat x_x


    We can only learn to love by loving.

    je bent wie je bent en daar kan niemand anders iets aan veranderen :)

    Als jij er geen behoefte aan hebt vertel je het niet. En who cares dat je hem nog leuk vind?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.