• Ja mensen,
    Ik ben dus wééral vreselijk hees en het begint stilaan mijn keel uit te hangen oO Voor het minste dat ik mijn stem verhef of iets verkeerds doe met mijn stem wordt ik hees. En iedere dag wordt het erger. Ik heb wel een zwakke stem als het op schreeuwen, schoolreizen, concerten,... aankomt omdat ik mijn stem dan veel te verkeerd gebruik, maar nu doe ik er niks verkeerds mee. Nog nooit heb ik dat gehad en ik ben mijn stem echt werkelijk bijna kwijt op dit ogenblik. Ook moet ik mijn stem zeker binnen twee weken terug hebben. We hebben namelijk op school na de examens zo een vrij podium, waar iedereen zich vrij kan uitleven en ik & mijn vriendin doen mee. Ik heb mijn stem dus echt wel nodig, maar als ik zo hees blijf, of mijn stem betert weer verslechtert heb ik er niks aan. Dus heeft iemand alstublieft goede raad zodat ik mijn stem weer terugkrijg of minder snel hees wordt?
    Bedankt =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    - thee met honing
    - weinig praten en zeker niet schreeuwen e.d.
    - sjaal om, ook als het warm is
    - keeltabletten
    Sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    - thee met honing
    - weinig praten en zeker niet schreeuwen e.d.
    - sjaal om, ook als het warm is
    - keeltabletten
    Sterkte!

    Is het al gelijk welke thee?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Is het al gelijk welke thee?

    Nou, ik zou 'gewone' thee doen, want niet alle thee smaakt lekker met honing ;)
    Of je probeert gewoon wat smaken uit.


    I clicked my heels and wished for you.

    Kamillethee zou het beste werken.
    En warme melk met honing gaat ook, dat vind ik lekkerder ;p
    + Je moet veel water drinken en ijsjes werkt ook ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik had laatst geen stem voor een dag of 5 :x Je moet het gewoon laten rusten, sjaal, honing en al die andere onzin. Ik heb eigenlijk geen van ze gedaan, volgens mamie' zou het veel sneller genezen zijn als ik het wel had gedaan.. Ag.. Ik heb zelfs staan 'schreeuwen'op een concert zaterdag ^^' (ofnjaah ik deed alsof aangezien er niks uit mn strot kwam)


    Get back motherfuckerz'

    Floodlight schreef:
    Kamillethee zou het beste werken.
    En warme melk met honing gaat ook, dat vind ik lekkerder ;p
    + Je moet veel water drinken en ijsjes werkt ook ;l

    Camillethee met honing is lekker! :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right