• Ik wil geen story van mij promoten, maar die van Gea!
    Ze is namelijk hartstikke groen hier en dus niet zo handig [a]

    Wil je een verhaal wat lekker flot leest, origineel is, en super leuk is? Dan is dit verhaal een échte aanrader!

    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    Ik zeg: Doen!

    [Sorry, kon die reclame niet laten :X]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik volg hem al :Y) Gea is een schat en kan super mooi schrijven! :'DD


    Scream for mercy!

    Van mijn Gea (:
    Zeker maken die handel doedes.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Die heb ik op schrei gelezen :X

    Haha, mensen die het nog niet hebben gelezen??


    ×Bury all your secrets in my skin×

    jep ik


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik wil hem wel lezen, maar ik moet zo gaan--'

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Fijn dat er al nieuwe lezers in de aantocht zijn, want ze gaat niet meer posten als haar verhaal niet zo'n hit wordt, want dan vindt ze het namelijk tijds verdoening, en dat snap ik wel ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Hihi, het heeft wel 'n beetje geholpen! ik krijg steeds meer abo's er bij (=
    Bedankt nog, Yas!


    Misschien iemand behoefte aan een samenvatting?

    Wat, als je leven één groot leugen is?
    En wat, als zelfs doen alsof geen uitweg meer is?
    Wat als Bill zelfs als meisje zijnde, niet meer kan winnen van de werkelijkheid...


    Voor Bill, of beter gezegt Lizzy, gaat het leven allemaal niet zo gemakkelijk. Bill is homo, en het belangrijkste van alles: Hij voelt zich meer meisje dan jongen.. 'Hij' stelt zich dan ook altijd voor met de naam 'Lizzy'.
    Wanneer zijn moeder hem het huis ooit gooit, hij intrekt bij zijn zus en zijn leven weer overnieuw wil starten als Lizzy, loopt alles alsnog anders als verwacht. Bill verslind de ene na de andere hetro jongen, die allemaal stug geloven dat 'Lizzy' écht een meisje is. Helaas voor Bill kan hij natuurlijk nooit verder gaan dan zoenen op een avond...
    Wanneer hij Jesse leert kennen, bij hem en zijn vrienden intrekt, ontmoet Bill Tom. De twee vallen uiteindeljk als een blok voor elkaar, ook al liegt Bill over vanalles om maar zo geloofwaardig mogelijk over te komen.

    Dit blijkt later niet geholpen te hebben...


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    Ik ga hem doen! :D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 21:45 ]