• Mag ik een zus zijn? (baby):Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik wil een zus zijn als dat mag :) en ik ken charmed een van me lievelings serie's :Y)

    Dat mag! :)
    We hebben nu nog 2 zussen en 3 slechteriken nodig!!


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Ik heb je andere topic even gesloten, want je had een dubbel aangemaakt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Svetlana123 schreef:
    Dat mag! :)
    We hebben nu nog 2 zussen en 3 slechteriken nodig!!


    Cool (nerd) Moet je nog dingen weten of niet? =) xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Wat bedoel je?


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Svetlana123 schreef:
    Wat bedoel je?


    Nou, karakter van die persoon, uiterlijk, hobbies ofzo.

    Maar dat kun je natuurlijk ook zelf verzinnen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk dat ik dat zelf ga maken, maar als je per se je eigen karakter enzo wilt, mag dat ook! Dan moet je dat even hieronder neerzetten!;)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Svetlana123 schreef:
    Ik denk dat ik dat zelf ga maken, maar als je per se je eigen karakter enzo wilt, mag dat ook! Dan moet je dat even hieronder neerzetten!;)


    Het hoeft niet per se hoor =). Als jij het fijner vindt om het zelf te verzinnen, is dat ook goed =). Het is jouw verhaal, niet het mijne :P


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Het hoeft niet per se hoor =). Als jij het fijner vindt om het zelf te verzinnen, is dat ook goed =). Het is jouw verhaal, niet het mijne :P


    Okeejj.:P
    Mensen, we hebben nog steeds 5 rollen over!
    2 zussen en 3 slechteriken!!


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Slotje. Rollen zijn verdeelt.


    "I shut my eyes in order to see.'