• Helleuw n_n

    Volgens mij ben ik een beetje veranderd x] Vroeger had ik echt een enorm ego, en ik was vet zelfverzekerd en echt heel vrolijk als ik alleen was >< En achter msn zat enzo.
    Nu, sinds 3 maanden en ik een nieuwe vriend heb, ben ik heel onzeker geworden, mijn ego is voor een groot deel weggevallen en ik heb enorme stemmingswisselingen... En like, ik vind het eng. Meestal blame ik het aan mijn pubergedrag, maar ik puber al zo'n 5 jaar, en het was net groot en deels over -.-
    Mwhehehe dit is zo nutteloos, maar ik dacht, laat ik het lekker op Q gooien. Ookal kent iedereen ons x]
    EDIT: Ik ben erover uit, ik stel me gewoon aan >< Daarom praat ik er ook met niemand over.


    Your make-up is terrible

    Hoe is die vriend tegen jou dan? Misschien ligt het daaraan...


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt zwaar kut. Kun je er met iemand over praten og niet?


    -

    Selfdestruct schreef:
    Dat is echt zwaar kut. Kun je er met iemand over praten og niet?


    Nee... De mensen met wie ik meestal praat wil ik er niet mee lastig vallen omdat ze hun eigen problemen hebben. Dan help ik hun liever met hun problemen.


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    Hoe is die vriend tegen jou dan? Misschien ligt het daaraan...


    Hijs enorm lief hoor =O Maar ik denk dat ik sommige dingen snel verkeerd opvat ookal zijn ze goed bedoeld.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Nee... De mensen met wie ik meestal praat wil ik er niet mee lastig vallen omdat ze hun eigen problemen hebben. Dan help ik hun liever met hun problemen.

    Dan eis ik bij deze dat je bij me langs komt, en ik blijf neutraal ^^ -legt eigen problemen aan de kant-

    TeddyMurder schreef:
    (...)Hijs enorm lief hoor =O Maar ik denk dat ik sommige dingen snel verkeerd opvat ookal zijn ze goed bedoeld.

    Ja, dat had ik ook met mijn ex. Dan zag ik soms spoken die er niet waren, best dom =='
    Maar waar komt die onzekerheid vandaan dan?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb t ook [maar we zijn al bijna 14 maanden samen het begon na een paar maanden], en ik weet ook niet waardoor t komt dus eigenlijk heb je hier niks aan...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook met mijn ex. Dan zag ik soms spoken die er niet waren, best dom =='
    Maar waar komt die onzekerheid vandaan dan?


    Door iets iets wat hij aan het begin heeft gedaan, en dat was niet eens zo erg ofzo, en ik hoor er gewoon overheen te zijn >< En dingen die gezegd worden, niet alleen door hem maar ook op school. Vroeger kon het me geen ene reet schelen, maar nu voel ik me er ineens door aangesproken.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)Door iets iets wat hij aan het begin heeft gedaan, en dat was niet eens zo erg ofzo, en ik hoor er gewoon overheen te zijn >< En dingen die gezegd worden, niet alleen door hem maar ook op school. Vroeger kon het me geen ene reet schelen, maar nu voel ik me er ineens door aangesproken.

    Bij mij gaat het precies andersom :']
    Er is maar een manier die hiertegen werkt: Krijg je ego weer terug (cat)
    Je moet keiharde schijt hebben aan wat er door anderen verteld word. Denk maar zo: ik heb schijt aan de mening van mensen die me toch niet boeien. Zeg dat vaak genoeg tegen jezelf en op den duur geloof je het.
    Believe me, it works ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Je stelt je niet aan! Het is volkomen menselijk maar niet fijn.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Bij mij gaat het precies andersom :']
    Er is maar een manier die hiertegen werkt: Krijg je ego weer terug (cat)
    Je moet keiharde schijt hebben aan wat er door anderen verteld word. Denk maar zo: ik heb schijt aan de mening van mensen die me toch niet boeien. Zeg dat vaak genoeg tegen jezelf en op den duur geloof je het.
    Believe me, it works ^^


    Ghehe ik doe heel erg mijn best daarvoor ^^ Maar het ging niet echt over een mening, maar vandaag was er een meisje iets aan het vertellen, maar ik ben nogal slechthorend en was net iets aan het eten waardoor ik nog minder hoorde, dus ik miste even de naam over wie het ging. Dus toen ik vroeg om wie het ging, werd er meteen gezegd dat ik het dan maar gewoon had moeten volgen, terwijl ik dat wel gewoon deed. Haar vriendin zei dan wel dat ik het waarschijnlijk gewoon niet gehoord had maar ik had ook niet eens meer zin om erop in te gaan.
    En meestal als ik mijn ego net iets heb opgebouwd gebeurd er weer waardoor hij in elkaar stort. En ik durf het gewoon niet tegen hem te zeggen, dan vind ik dat teveel zeik. Ookal zegt hij wel dat ik alles moet vertellen. Soms lieg ik er ook over, en dat vind ik dan nog erger. Ugh, soms stel ik me wel gewoon aan hoor ><


    Your make-up is terrible

    2Krull4U schreef:
    Je stelt je niet aan! Het is volkomen menselijk maar niet fijn.


    Tanya is de beste.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Nee... De mensen met wie ik meestal praat wil ik er niet mee lastig vallen omdat ze hun eigen problemen hebben. Dan help ik hun liever met hun problemen.


    Dat klinkt zo bekend :|
    Maargoed, ik denk niet dat je je aanstelt, misschien verander je onbewust wel door bepaalde dingen en besef je dat later pas. Vaagheid, I know
    En vergeet niet dat je echt niet de enige bent!
    Succes (flower)

    Als ze weten dat je niet goed hoort, waarom doen ze dan zo? :S
    Rare kinders bestaan dr toch..

    2Krull4U schreef:
    Als ze weten dat je niet goed hoort, waarom doen ze dan zo? :S
    Rare kinders bestaan dr toch..


    I know >< Vroeger was het nog erger hoor, op de middelbare. Maar toen trok ik me er tenminste niets van aan. Het lijkt nu wel meer pijn te doen :S


    Your make-up is terrible