• Spam of ik bijt je.
    (duivel)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fictional schreef:
    BOTERHAM GAAT DEZE CONVERSATIE VERLATEN OMDAT IK NIEUWE FOTO'S GA MAKEN. LADIDAAAA.
    DUUUSSSS,
    EN NAAOM;
    DIKKE FOEI JIJ!

    HAHAHAHA BOTERHAM x'D JE ZEI HET WEER. LADIDA. x'D LADIDOEEI DAN MAAR. x'D «333


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ga nu eten.
    doeiii people, maybe tot zooo. «33


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Nou kijk:
    Ik had mijn moeder opgebeld, omdat mijn vader me morgen niet naar het voetballen kan brengen, en mijn moeder wilt zo graag dat ik tóch gá sporten ><
    Dus, bel ik haar, zegt ze: Ja, het kan wel, en dan breng ik je om tien uur naar huis.
    Maar, tien uur vind ík te laat >< Ik ga niet bij haar wat zitten wachten ofzo ><
    En ze wéét gewoon dat ik me dan ongemakkelijk voel, als ik bij haar ben en eigenlijk bij mijn vader moet zijn. Dus, zeg ik dat zo. Begint ze GVD een héél verhaal, haalt ze gister ook nog erbij =='
    Gister wilde ze ergens heen gaan, dus ik zeg zo: "Ik goed, maar niet naar Geleen (daar was kermis)"
    Toen hadd mijn broer dat gehoord, en zei hij: Ja, kom, gaan we naar Geleen.
    En had daar zó geen zin in, want ik wil daar niet met haar over de kermis lopen, dan doet ze zo dom, en btw, vanmorgen waren ze zo bezig op school over kinderen die met hun ouders naar de kermis gingen.
    Maar, omdat mijn broer altijd alles bepaalde, wilden ze dus opeens naar de kermis ><
    Ik na veel gezeur thuis morgen blijven, gélukkig x.o
    En dus ging ze zo zeggen aan de telefoon:
    Ja, je wilt nu te veel bepalen, en je moet blij zijn dat ik zoveel voor je doe enzo, en blablabla ><
    GODVERDOMME!
    Ik krijg langzamerhand en de schijt van haar >< :@

    Jeetje :O
    Ik zou ook boos zijn ><'
    Ik wil eignlijk iets gaan zeggn, maar ik hou me mond.
    Je kan zeggen; je wilt tog dat ik zo graag ga sporten, wees blij dat ik uberhaupt ga


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik ga nu eten.
    doeiii people, maybe tot zooo. «33

    Smakelijk :]

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    hahaha
    een stuiterbal zeker? (krul)

    Zo ongeveer ja xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    byeeeeeeeeee boterham ;D


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik ga nu eten.
    doeiii people, maybe tot zooo. «33

    Daaaag x3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienVampire schreef:
    (...)
    Jeetje :O
    Ik zou ook boos zijn ><'
    Ik wil eignlijk iets gaan zeggn, maar ik hou me mond.
    Je kan zeggen; je wilt tog dat ik zo graag ga sporten, wees blij dat ik uberhaupt ga

    Ja, zoiets had ik zó graag willen zeggen he @:
    Ik heb me mond maar gehouden, anders gaat ze het toch aan iedereen doorlullen en krijg ik daar weer weet ik hoeveel preken over ><'

    Soms heb ik echt gewoon zin om bij mijn vader te gaan wonen, weetje :X:'(

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Ja, zoiets had ik zó graag willen zeggen he @:
    Ik heb me mond maar gehouden, anders gaat ze het toch aan iedereen doorlullen en krijg ik daar weer weet ik hoeveel preken over ><'

    Ok.
    maar jeweet;
    ik ben er altijd voor je <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xMAGNIFICENT schreef:
    Soms heb ik echt gewoon zin om bij mijn vader te gaan wonen, weetje :X:'(

    Wrm doe je dat dan niet? :$:$


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienVampire schreef:
    (...)
    Ok.
    maar jeweet;
    ik ben er altijd voor je <3

    Dankjeschat <3
    Ik kan wel 4 x een A4 volschrijven met wat me allemaal irriteerd aan haar ><

    LienVampire schreef:
    (...)
    Wrm doe je dat dan niet? :$:$

    Ik... ben bang dat ik spijt krijg :'(
    Ik twijfel gewoon, want mijn vader... begrijpt me nooit 100% enzo...
    En ze zegt: "Je broer heeft het overleeft, dus lukt jou het ook wel."
    Fak, ik ben hier gewoon aan het janken.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik ga nu eten.
    doeiii people, maybe tot zooo. «33

    bye homieeeeee _O_
    (L)


    -

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Dankjeschat <3
    Ik kan wel 4 x een A4 volschrijven met wat me allemaal irriteerd aan haar ><

    Haha x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.