• Nou, ik heb dus morgen een triatlon(fietsen, hardlopen en zwemmen-pff, ben ik een eend?-) En het is van school én het is verplicht! Ik heb der dus echt geen zin in! Maar ik kan me ook niet ziek melden want me moeder is thuis en zij vind dat ik moet gaan. Er zit dus niets anders op. Alle mentoren komen ook en bla bla bla. En dan moet je echt vet ver fietsuh! Stomme school!!!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    zeg je dat ongesteld bent en dat je hele erge buikpijn hebt ofsuw:Y)

    Van onderweg van je fiets af en doe alsof je u enkel hebt pijn gedaan waardoor je de rest dus niet meer kunt doen. Of zeg dat je niet kunt zwemmen.

    Gewoon meedoen! Het is goed voor je en het zou niet eerlijk tegenover je mede-leerlingen zijn. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poppy schreef:
    zeg je dat ongesteld bent en dat je hele erge buikpijn hebt ofsuw:Y)


    dat kun je vooral goed tegen een mannelijke leraar zeggen die zeggen dan eerder dat het niet hoeftxD


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Happysnail schreef:
    Gewoon meedoen! Het is goed voor je en het zou niet eerlijk tegenover je mede-leerlingen zijn. (cat)
    Wat zij zegt, het is goed voor je conditie, voor je lijn,... Ik zou net zoals jij denken maar je moet het doen, al je medeleerlingen doen het ook. Het zou niet eerlijk tegenover hun zijn.


    Only losers can act the way you do

    > verplaatsing naar subforum 'school'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben het eens met JOYCEVIPx. Doe alsof,of laat je echt van de fiets vallen,en zeg dat je dan vreselijke pijn hebt,en het niet meer volhoud! =D


    Sometimes it's best not to care.

    oh wat een hel. ôo ik kan je alleen maar succes wensen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leuk^^
    Ik wil best voor je invallen hoor :Y)


    -

    nee, je bent geen eend, want eenden kunnen niet fietsen (cat)
    nee, maar ik zou het opzich wel grappig vinden. als je het tenmisnte op je eigen tempo het kan doen ;p


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mama ik ben zo moe en ziek.. ik kan echt niet :o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb dus vandaag die triatlon gehad, nu ben ik dood. x.x Echt waar! We moesten 30 km fietsen. 20 km hardlopen en 5 km zwemmen!(huil) Ik ga zo douche en dan slapen, want ik ben veeeet moe!!:(


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    HeartSilence schreef:
    Ik heb dus vandaag die triatlon gehad, nu ben ik dood. x.x Echt waar! We moesten 30 km fietsen. 20 km hardlopen en 5 km zwemmen!(huil) Ik ga zo douche en dan slapen, want ik ben veeeet moe!!:(
    Ik ben trots op je, je hebt het gedaan ^^


    Only losers can act the way you do