• Eerst en vooral: Voel je NIET aangesproken tot dit, dit waren alleen die mensen van in dat hotel en NIEMAND van hier!

    Wij waren dus een weekendje naar Houffalize gegaan, ergens in de Ardennen [België].
    En daar zaten heeeeel erg veel Nederlanders...
    Er was één tafel en die zat vól met Nederlanders, een stuk of twintig denk ik, en het waren allemaal NL'ers die iets hadden van: Uit de weg, hier ben ik!
    Nou, gisteren lagen we te slapen in onze hotelkamer, werd ik opeens wakker van heeeel erg luid gepraat/geroep.
    Waren het die twintig NL'ers die zaten te roepen en te tieren van: 'Hey Kees! Hahahahahaha!' een héél uur door.
    En toen hoorde we opeens een hele luide knal, het was net een ontploffing.
    Vanmorgen aan de ontbijttafel hoorde ik dus dat het die twintig waren. En ik hoorde ook dat ze allemaal €80 schadevergoeding moesten betalen, per persoon, wat neerkomt op een €1600.
    Waarschijnlijk hebben ze dan wel iets serieus uitgestoken maar sjeez.
    Wat een onbeschofte zakken zijn het dan niet? Like, je mag dan in dat hotel slapen, gaan ze nog alles liggen vernielen enzo!
    Gelukkig hebben ze hun verdiende loon gekregen.
    Ik zeg nog eens: Voel je niet aangesproken hierdoor omdat het Nl'ers waren ;]

    Ik zou erop af gaan.
    Serieus, als een stel fuckers mij uit m'n slaap houden dan hebben ze met de duivel in eigen persoon te maken.
    De Niuewe Rijken hebben ook zulke neigingen. Zij zijn er berucht om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Q schreef:
    Wauwwtch, daar zou ik nu echt gek van worden...