• heej ik had ff een vraagje voor de mensen die ziggo internet hebben (heette eerst @home) sinds @home ziggo is geworden hebben wij redelijk vaak dat het internet uitval zoals laatst hadden wij drie dagen geen internet en nu doet die het al weer een tijdje dus mijn vraag is hebben jullie dat soort dingen ook wel eens?

    Xx.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    ik heb geen ziggo geloof ik, maar dit topic staat er twee keer in:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    mijn internet valt ook wel eens uit, meestal als het onweerd en hard waait, maar ik heb geen ziggo.

    Geke schreef:
    ik heb geen ziggo geloof ik, maar dit topic staat er twee keer in:O
    \

    ja ik had iets te vaak op het knopje gedrukt:$


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Whipple schreef:
    mijn internet valt ook wel eens uit, meestal als het onweerd en hard waait, maar ik heb geen ziggo.


    mijn internet valt ook uit als het heel mooit weer is:S


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    ik heb ziggo,
    mijn internet ligt er ook wel is uit,
    maar niet voor lang ;]


    It's not the same without you.

    wij hebben ook ziggo, ook veel problemen met dat het internet regelmatig uitvalt, daarvoor inderdaa niet.


    one day i'll rule the world! n_n

    Ik heb geen idee wat wij hebben. Volgens mij hebben wij ook Ziggo, maar met uitval hebben wij niet zo heel vaak te maken eik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij werd Casema toch Ziggo? Want ik had eerst Casema en nu Ziggo. In iedergeval ligt internet er bij mij bijna nooit uit.

    Internet ligt er bij mij veel te vaak uit en ik heb ook geen ziggo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ziggo was inderdaad eerst Casema, ja. Maar het klopt wel wat je zegt. Af en toe valt het uit. En met het Netwerkcentrum verhelpt het het ook niet. --'


    I don't need to explain myself, I know I'm right.