• Hée,

    Mijn naam is Mary Shaw. Ik ben 17 jaar oud en be net als de meeste ook een geheim. Ik ben een heks. Het klinkt raar, maar dat is het niet. Mijn leven is eigenlijk net als andere. Nouja, bijna dan. Ik wordt niet ouder en ik kan toveren. Een van mijn beste vrienden, Edward Cullen, wordt ook niet ouder. Hij woont samen met zijn famillie aan het rand van het bos. Ik kom eigenlijk iedere dag langs. het is er gezellig en ik voel me er thuis.

    Soms haat ik het echt dat ik niet een 'normaal' mens ben. Ik kan niet vechten. Ik vermorzel die mensen dan. Ik hóef niet te eten. Maar ik kan het wel. Sterker wordt ik door mijn krachten iedere dag te gebruiken. Niet door te eten ofzoiets.

    Mijn school heb ik bijna af. Ik zit in mijn examenjaar en het is zwaar. Heel zwaar. maar ik ga het wel redden.Net als de jaren ervoor..


    Is het orgineel of niet? En moet ik nog wat veranderen?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ikzelf zou persoonlijk geen Edward erin gooien omdat het heel vaak wordt gedaan maar interessant is het zeker wel ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ikzelf zou persoonlijk geen Edward erin gooien omdat het heel vaak wordt gedaan maar interessant is het zeker wel ;]


    dan ga ik een ander iemadn zoeken xD


    Stop holding me under and let me breathe.

    lijkt me leuk ga hem zeker maken.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    lijkt me leuk ga hem zeker maken.


    JAJ:D

    alleen zijn er nu wel wat dingentjes veranderd. Edward is eruit. maaar er is een andere hottie:d

    Als je wil weten moet je ff pb'en XD


    Stop holding me under and let me breathe.