• "...and so the lion fell in love with the lamb."
    Anna en Alexa Swan verhuizen, door de dood van hun vader, naar hun oom en tante in het regenachtige Forks. De verhuis was onvermijdelijk en de twee meisjes lijken zich maar niet te kunnen aanpassen aan hun nieuwe leven. Totdat Alexa plots in contact komt met de knappe, mysterieuze Edward Cullen. Wanneer ze achter zijn geheim komt, is er geen teken van angst te bespeuren. Maar wanneer haar zus Anna door een of ander monster op gruwelijke wijze vermoord wordt, begint ze Edward te mijden. Ze spreekt hem niet meer en ontloopt hem, waardoor ze Edwards ziel stilaan vermoord.

    Ja, het is een twilight story :') Misschien interesseert het je niet, reageer dan maar niet ^^ Zou ik hem uitwerken of vind je het maar een saai en onorigineel ideetje? Bedankt voor je reactie ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het best wel een leuk idee =3


    We can only learn to love by loving.

    Lijkt me wel leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg. Hoe orgineeeeeeeeel <3
    Meteen beginnen met schrijven jij (:
    Ik vind het misschien wel mooier dan het orginele ^^
    xx


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jaja, voor de mensen die het willen weten. Deel 1 is er. Irrevocable Love.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    IK GA HEM MAKEN! O.o


    -

    Selfdestruct schreef:
    IK GA HEM MAKEN! O.o

    Dankje =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooi begin. Xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AimeeForever schreef:
    Mooi begin. Xx

    Bedankt ^^ Ik hoop dat hij mooi zal blijven x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right