• *Cool face* :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    ik heb altijd lol op het forum (A)
    behalve als ik chagrijnig ben.

    the same here..:'D

    AimeeForever schreef:
    (...)

    Dus je hebt ze alledrie al eens gezien. Wel, zij kennen elkaar dus al he.
    Geheh, en weetje, wij wonen eigenlijk redelijk dicht bij elkaar.

    weet je. dat is best handig :') dan kun je elkaar goed meeten.
    ik ga in de vakantie 3 mensen van q meeten in belgië :'D en ik zou jac ook weleens willen ontmoeten, maar die woont helemaal in groningen. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    the same here..:'D

    dan zijn we het eens :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    weet je. dat is best handig :') dan kun je elkaar goed meeten.
    ik ga in de vakantie 3 mensen van q meeten in belgië :'D en ik zou jac ook weleens willen ontmoeten, maar die woont helemaal in groningen. ôo


    Chiaar, Naan en Isaa?
    En mij dan?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    weet je. dat is best handig :') dan kun je elkaar goed meeten.
    ik ga in de vakantie 3 mensen van q meeten in belgië :'D en ik zou jac ook weleens willen ontmoeten, maar die woont helemaal in groningen. ôo

    hhaa... cool :Y)
    de enige mensen die ik van Q echt echt ken, ik Sprinkles.. maar voorde rest heb ik nog niemand in het echt ontmoet (A)

    Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb mijn ouders er nog niets over verteld dat ik met mensen van Q. bevriend ben. En ik weet dus niet hhoe ik het zou moeten zeggen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ken niemand van Q in het echt behalve mijn zus.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Can't read my, can't read my; Pokerfaceeeeee' (nerd)


    A. ikmisje.

    AimeeForever schreef:
    Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb mijn ouders er nog niets over verteld dat ik met mensen van Q. bevriend ben. En ik weet dus niet hhoe ik het zou moeten zeggen.

    gewoon zeggen dat je op een site zit, waar heel veel aardige mensen zitten. en dan zou je Q even kunnen laten zien.... kan he(A) en dan zeg je dat je mensen al een tijdje kent en dan.....

    AimeeForever schreef:
    Ik ken niemand van Q in het echt behalve mijn zus.

    zit je zus ook op Q? (cat)

    AimeeForever schreef:
    Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb mijn ouders er nog niets over verteld dat ik met mensen van Q. bevriend ben. En ik weet dus niet hhoe ik het zou moeten zeggen.

    ik heb het al verteld.. gewoon erover beginnen dat je praat met mensen van een site die heel koel is en waar allemaal jonge mensen rondhangen enzeu. nja, mijn ouders zijn wel makkelijk als het om dat soort dingen gaat.. ik weet niet hoe jouw ouders zijn? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    gewoon zeggen dat je op een site zit, waar heel veel aardige mensen zitten. en dan zou je Q even kunnen laten zien.... kan he(A) en dan zeg je dat je mensen al een tijdje kent en dan.....


    Ze weten wel dat ik op Q zit maar niet dat ik met mensen bevriend ben van Q.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    ik heb het al verteld.. gewoon erover beginnen dat je praat met mensen van een site die heel koel is en waar allemaal jonge mensen rondhangen enzeu. nja, mijn ouders zijn wel makkelijk als het om dat soort dingen gaat.. ik weet niet hoe jouw ouders zijn? :o

    mijn ouders zouden dat niet goed vinden weet ik zeker..... maarjaa :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    zit je zus ook op Q? (cat)


    Ja, maar niet zo vaak.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AimeeForever schreef:
    Ik ken niemand van Q in het echt behalve mijn zus.

    hoe heet ze? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.