• Ik ga zo naar mijn vriendins tuinfeestje. maar ik moet eerst ngo 20 minuten in de auto naar haar toe en wedden dat ze weer geen aandacht aan mij besteed omdat ze te druk is met haar andere vriendinnen x_x datr is altijd zo als ik bij haar kom en fcking irritant. ik doe toch ook zo niet als ze bij mij is en mijn vrienden zijn er ? ze is zelfs een x ongenodigd op een feest van mij geweest wat alleen voor mijn klas was en toen heb ik ook met haar gepraat enzo. en dus heb ik geen zin in zo..

    en daarna ga ik naar de nacht van Hengelo. als het goed is ga ik naar bandjes luisteren,drankjes drinken en vooral lol hebben maar ik heb geen idee metwie ik ga.
    en ik blijf tot heel laat en moet morgen om 8 uur me nest uit omdat ik moet dansen wedden dat ik dan halfdood ben :x

    naja.

    iemand tips voor straks ?


    We can only learn to love by loving.

    Drink in de avond red bull en uhm als ze niet met je praat bel mij? [á] Nee mep d'r en zeg: ''bitch ik ben d'r ook nog!''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ooh dat had ik ook een keer. Wat een kútfeestje en een kút 'vriendin' was dat. u_u


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sla haar, en drink koffie.


    <i> The way we feel.</i>

    Oh en mijn tip is; Thuisblijven :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zomaar jat je m'n gatverdamme. ._.

    Desperate schreef:
    Sla haar, en drink koffie.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    En hoe was het feest? (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.