• Hey Schat, Ik heb een nieuwe serie hij word niet zoveel gedaan dus de vraag is aan jullie of jullie mijn serie willen maken. Daar gaat hij ongeveer over: Tom breekt zijn arm op het podium. Jij en je best vriendin Yana waren bij dat optreden. Jullie hadden een meet en greet met de jongens. Je had kriebels in je buik voor Bill. Maar je dacht altijd al dat hij niets voor jou voelde. Jij valt in voor Tom en red het optreden zo'n beetje. Je valt ook in voor Tom bij alle andere optredens. Dus ga je 4weken op tour met de jongens. Zouden jij en Bill een koppel kunnen worden. En heeft Tom wel echte gevoelens voor jou tweelingszus Yana? Dat kom je allemaal te weten in mijn quiz ! MAKEN!

    Niemand?

    Uhmm ik BELOOF dat ik ze maak
    Maar heb nu geen tijd moet sebiet weg dus heb geen tijd meer maar ik BELOOF het je!

    Uhmm ik BELOOF dat ik ze maak
    Maar heb nu geen tijd moet sebiet weg dus heb geen tijd meer maar ik BELOOF het je!

    Dankje Schat! Je bent geweldig!

    Dôh
    Weet ik toch [Ego heerst ><]

    Oké verder niemand?

    Oké voor degene die het willen weten ! Ik heb er al 5 delen van ! Ik zit dicht bij het stuk dat Tom zijn arm gaat breken dan pas word het leuk !

    Ik heb ze verwijdert dus jullie moeten ze niet meer maken!