• Eindelijk een leerkracht die mijn klas, 4WEb, leuk vind. :')
    Ja, 4WEb uit het Sint-Michielscollege Brasschaat, we hebben al een hele reputatie opgebouwd. In de lerarenkamer worden we omschreven als een veel te luidruchtige, lastige, niet-lerende kutklas.
    Vorig jaar hadden we exact dezelfde klas, dus doordat de leraren die we dit jaar hadden al over ons gehoord hadden van de leraren van vorig jaar, hebben ze ons nooit echt een kans gegeven, wel jammer, want we hebben echt een leuke klas.
    Volgend jaar moet iedereen weer een nieuwe richting / profiel kiezen, dus dan zitten we niet meer bij elkaar in de klas. Daarom organiseert Eline een BBQ voor onze klas. Leerkrachten zijn ook uitgenodigd.
    De helft, waaronder mijn klassenlerares, weigert te komen. Yay, wat lief. Gelukkig zei vandaag Hendrickx van Geschiedenis 'Mannen, doe echt een keertje jullie best met de examens, hé, ik wil jullie volgend jaar ook lesgeven, want jullie waren één van de leukste klassen ooit waar ik al les aan heb gegeven!' Het was echt fijn om te horen, hij meende het echt. :')
    En hij komt dus ook naar die BBQ, net zoals enkele andere leerkrachten die ons stiekem wél mogen. :Y)

    _O_

    Ik ken ook zo'n klas,toevallig de mijne ^^ Maarja,er zijn altijd wel een paar leerkrachten dat juist die klas geweldig vind :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik ken ook zo'n klas,toevallig de mijne ^^ Maarja,er zijn altijd wel een paar leerkrachten dat juist die klas geweldig vind :'D

    Precies.
    Een doodsaaie klas is toch ook niet leuk. :')

    Leuk.
    Bij ons is dat ook. Wij worden omschreven als een speciale klas. ^^
    Maar bij ons geven de leerkrachten ons wel een kans.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    sorry hoor maar volgens mij zit er op elke school wel minimaal 1 of 2 van dat soort klassen en er zijn genoeg leraren die het wel leuk vinden

    maar die zijn wel in de minderheid.. :O
    ik heb op elke school in elke klas waar ik in heb gezeten nog steeds dit meegemaakt dat we te luidruchtig waren


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Zo hadden wij vorig jaar een klas, maar die klas is zo ongeveer helemaal opgesplitst door onze verschillende keuzes. >-<
    Ach, beter een luidruchtige en leuke klas dan zo'n stille en saaie klas. :'D
    En die leerkracht is chill als 'ie komt, lijkt me.

    Jaa,de meeste leerkrachten gaan enkel af op wat ze horen in de 'leraarskamer' dat is echt zo'n plek waar er volgens mij suuuperveel geroddelt wordt :P


    everybody needs a song.

    wat een kutleraren ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leuke klas! Ik kwam van zo'n klas terecht in een hele stille o.o Dus hoop maar dat je volgend jaar nog bij elkaar zit ofzo, stille klassen zijn écht saai!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay