• Oké, gistere nwas het dus het Aloha From Hell concert in België, en ik en wazt vriendinnen gingen er naar toe.
    Toen we aan de Acien belgique kwamen stond er een zwarte bus en stonden ineens Andy en Max daarvoor!Ö Dus wij om een handtekening gaan vragen=D
    ... Later mochten we ook nog om een bijzondere reden backstage=D En geloof mij, AFH zijn super vriendelijke mensen!^^ (Vivi was eerst een beetje verlegen) We hebben een beetje gebabbeld enzo, en na het concert enal heeft Moo ook nog zijn nieuwe tattoo (die nog niet af was) aan ons laten zien enzo=D

    Omg gisteren was echt zoo zalig=D


    Get outta my head!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Aaah spijtig!
    Was echt leuk! Je hebt echt veel gemist! ö Maar we hebben tegen hen gezegd dat er nog veel examens hadden.
    Feli heeft trouwens binnen twee weken examens x'D

    Ja best, een iemand die op mn school zit, ging wel. en dat kind liep met een afh shirt rond, ik heb het gelukkig niet gezien. die ging vorig jaar naar Paramore en toen baalde ik ook, wantjahoor dat was ook tijdens examens :'D
    Mss d volgende keer ^^
    En ocharme het kerelke (:

    omg, das awesome ;o
    ik kon niet eens naar het concert gaan '-- stomme examens ö


    we're just misguided ghosts

    Koewll!! WIl ik ook, alleen dan met TOkioHotel:D AlohaFromHell is echt superr. Ik wil ook nog wel eens naar een concert van hun:D


    I love him, but he don't know!

    Stoer! XD


    If music be the food of love, play on!

    XMark schreef:
    (...)

    -Droomt ook mee-


    *Droomt ook mee
    En ook ditzelfde geval maar dan met Evanescence*


    -

    wat ik me nu afvraag dan mag je met ze praten maar waar heb je het in hemels naam over met die mensen ??

    sorry kwam gewoon stom in me op (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~