• aaah ik wordt gek gewoon .
    mijn vader loopt de heletijd te vloeken omdat cambuur aan het verliezen is van roda jc.

    gebeurd dat ook weleens bij jullie?

    Jha. is irri.

    HAH! Roda moet winnen, mijn neefje voetbalt bij jong Roda.


    You move me ......... Kurt

    nou ik vind dat cambuur moet winnen :P

    Ik zat de hele tijd te vloeken toen Cambuur leek te verliezen (wat dus ook zo was). Mijn vader zat de hele tijd te zeuren dat ík moest ophouden. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Cambuur red het toch niet in de eredivisie, dus het is maar beter zo. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar even ontopic: Mijn vader is altijd heel erg zenuwachtig als er een belangerijke wedstrijd is en dan is hij heel ongeduldig en moet hij er af en toe even uit, anders wordt de spanning hem teveel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het ligt aan de voetbal wedstrijd, ik kan ook bloedfanatiek zijn met voetbalwedstrijden maar dan alleen bij het WK, maar dnek dan ook meteen aan oranje haar, en door de hele straat roepen dat nederland de beste is.

    Het leuke is dat we vorig jaar in keulen waren met school toen nederland moest voetballen voor het Wk, of was dat nou in 2007 nouja in ieder geval, zaten we daar te schreeuwen'Shade deutschland alles ist vorbei.' Nouja dat is gewoon leuk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee.


    We can only learn to love by loving.