• Voor Frans dus.
    Like, wij hebben vrijdag onze mondelinge proefwerken voor Frans and guess what:
    Annelies heeft nog geen knijt, niks, nul de botten!
    En dat komt omdat ik erg slecht ben in Frans en mijn moeder me erbij ging helpen... Vórig weekend!
    En beloofd is beloofd denk je hé? Daarom dat ik nog steeds een wít blad heb of zo >< En ik vraag 't haar dag in dag uit van: Mam, het mondeling is VRIJDAG en ik heb nog niets. Wil je ff helpen? Jaja straks, is dan altijd dr antwoord.
    Wel beste moeder, als jij zo graag je dochter wil zien slagen voor álle vakken, help haar dan!

    Laat dit topic aan haar lezen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zoek op en zeg in het Frans:
    Mijn moeder moest me helpen maar dat deed ze niet.

    (stilte)


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    Zoek op en zeg in het Frans:
    Mijn moeder moest me helpen maar dat deed ze niet.

    (stilte)

    Wat aan goed idee!

    Ma mère a dû me aider mais cela ne les a pas faits.
    Klopt dat?
    Mijn moeder moest me helpen maar dat deed ze niet.

    Dus ... als je buist, is het de schuld van je moeder? Nee toch, ik vind dat je op z'n minst zelf al wat kan proberen en laat het daarna nakijken door je moeder. Jij zit op school, dus jij moet je punten verdienen niet je moeder!

    Ik ben ook slecht in Frans, maar men ouders hebben me nog nooit geholpen met niks van school. Je moet het zelf leren doen, dat heet zelfstandig zijn

    Het is maar frans hoor ^^ ik weet zeker dat ik gebuisd ga zijn om frans. Ik weet zelfs niet wanneer ik mijn mondeling heb ^^ ahg ja,ik zal het wel horen als het zo ver is. In ieder geval,jij kunt persies nog een beetje frans ö

    JustFamous schreef:
    Dus ... als je buist, is het de schuld van je moeder? Nee toch, ik vind dat je op z'n minst zelf al wat kan proberen en laat het daarna nakijken door je moeder. Jij zit op school, dus jij moet je punten verdienen niet je moeder!

    Ik ben ook slecht in Frans, maar men ouders hebben me nog nooit geholpen met niks van school. Je moet het zelf leren doen, dat heet zelfstandig zijn

    Als je nooit hoger scoort dan een 6.5 voor Frans vraag je sowieso hulp aan je ouders ; )

    JOYCEVIPx schreef:
    Het is maar frans hoor ^^ ik weet zeker dat ik gebuisd ga zijn om frans. Ik weet zelfs niet wanneer ik mijn mondeling heb ^^ ahg ja,ik zal het wel horen als het zo ver is. In ieder geval,jij kunt persies nog een beetje frans ö

    Vertaalsites :Y) Maar die kloppen meestal niet, dus daar heb ik weinig aan ><

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Vertaalsites :Y) Maar die kloppen meestal niet, dus daar heb ik weinig aan ><

    Maar gij weet dan nog dat ze niet kloppen ^^ Ik zouw het gewoon allemaal letterlijk overschrijven zonder te beseffen of het wel juist is of niet.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Als je nooit hoger scoort dan een 6.5 voor Frans vraag je sowieso hulp aan je ouders ; )

    Maar je moet wel zelf blijven proberen hé, anders leer je er zeker niks uit. En vroeger vond ik Frans ook heel moeilijk, maar eigenlijk valt het nog mee, gewoon alle regels leren

    wat is dat dan eigenlijk, gebuisd?
    't klinkt mij in de oren als een ander woord voor gepijpt, maar dat lijkt me ernstig onmogelijk:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    - verplaatst naar school -


    Wie du mir, so ich dir.