• hee,
    mijn computer valt de laatste tijd veel uit.. en hij geeft geen viruzen aan ofzo.. en ik weet echt niet wat er aan de hand is?
    iemand er verstand van?
    wat moet ik doen?

    ps: naar een computer zaak gaan mag niet van mijn ouders. we gaan miss naar iemand toe.. maar dat duurt nog lang dus dacht ik: ik vraag maar rond.

    xx


    Love is the movement <3

    euhm.. alles dr af gooien virus scan erover heen en dingne op nieuw installeren..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    zelfs als ik virus scan doe valt ie uit


    Love is the movement <3

    Of je computer is oud.
    Of hij zit vol onder de virussen.
    Ik weet wel wat je er tegen kan doen, maar als hij blijft uitvallen word dat natuurlijk moeilijk.

    Ik denk dat het ut beste is als je naar iemand toe gaat ja :).
    Of als je iets heel belangrijks nog moet dan, kan je de computer opstarten in veilige modus.
    (Gelijk bij het opstarten op F8 blijven drukken achter elkaar, dan komt er een menu waar je veilige modus kan kiezen).


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    da was bij ons ook, dan moet je het kastje openmaken en dan het stof wegzuigen met een stofzuigerxD werkte bij ons ook


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    xKiroLirox schreef:
    da was bij ons ook, dan moet je het kastje openmaken en dan het stof wegzuigen met een stofzuigerxD werkte bij ons ook


    Dan heb jij freaking veel geluk gehad.
    Nooooooit met een stofzuiger doen, je pc kan knallen. En dan heb je al helemaal een probleem.

    [veel ervaring/]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.