• Ik heb een jongen op msn,die eigenlijk best wel leuk is. Wanneer dat hij online is praten we ook een hele tijd tot dat die weer weg moet. Alleen is het wel spijtig dat die niet zo heel veel online kan komen. Want nu is het weer een week geleden. Maar oke,back to the point. Het is een jongen zoals iedereen er wel een paar kent,eentje waar dat de meisjes altijd naar zien. Eentje die alleen al met zijn ogen gewoon een meisje verliefd kan laten worden. Je kent het wel,die soort jongens. Waarbij je van het uiterlijk kunt zeggen dat hij niet snel tevreden is met een meisje. Maar hij eigenlijk best wel lief is wanneer je er tegen praat,en normaal doet ook al weet hij van zijn eigen dat hij snel een meisje haar gedachten zot kan maken. Maar nu wil ik dus de volgende keer,dat ik met hem praat op de een of andere manier toch duidelijk maken dat ik hem echt leuk vind. Maar ik weet alleen niet hoe,en ik weet zelfs niet of het wel zo'n goed idee is. Iemand tips? Ik praat niet graag met jongens over relaties,houw er wel rekening mee!

    Ken je hem ook in het echt?
    Zo niet, dan is het een no go.


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Ken je hem ook in het echt?
    Zo niet, dan is het een no go.


    Wie du mir, so ich dir.

    xBiteMe schreef:
    Ken je hem ook in het echt?
    Zo niet, dan is het een no go.

    Idd.
    En zo wel.
    Dan zeg je zo van.
    'Ik vind je leuk'
    ofzo.
    Meestal snappen ze hem dan wel (-:


    Mew <3

    Air schreef:
    (...)
    Idd.
    En zo wel.
    Dan zeg je zo van.
    'Ik vind je leuk'
    ofzo.
    Meestal snappen ze hem dan wel (-:

    Maar ik vind het stom om gewoon tegen hem te zeggen uit het niets: ik vind je leuk. Die kan dat ook op andere manieren opvatten,snap je.

    xBiteMe schreef:
    Ken je hem ook in het echt?
    Zo niet, dan is het een no go.

    Idd. Of je moet internetverkering met 'm willen =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar ik vind het stom om gewoon tegen hem te zeggen uit het niets: ik vind je leuk. Die kan dat ook op andere manieren opvatten,snap je.

    Gewoon met 'm praten en dan zeggen 'Ik wil je iets vertellen: I think I'm falling in love with you'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar ik vind het stom om gewoon tegen hem te zeggen uit het niets: ik vind je leuk. Die kan dat ook op andere manieren opvatten,snap je.

    of zeggen van jij bent echt een goeie vriend ik kan goed met je praten en dan je inspiratie gebruike:P

    uhm .. ik weet niet. ik laat dat altijd onbewust merken :')
    maar misschien kun je gewoon tegen hem zeggen dat je blij bent dat je zo goed met hem kan praten en alles.


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar ik vind het stom om gewoon tegen hem te zeggen uit het niets: ik vind je leuk. Die kan dat ook op andere manieren opvatten,snap je.

    Nja. Je kan het beter maar wel gewoon zeggen denk ik. Je kan ook wel stille hints gaan zitten geven, maar daar kannie zich juist heel ongemakkelijk door gaan voelen.
    Ligt ook helemaal aan of je hem in het echt kent of niet.
    Als je hem echt kent moet je gewoon vragen oftie een keer af wil spreken.


    Mew <3